جمعه ۱۳۹۷/۱۰/۱۴

امینی:

بیش از ۲ هزار کیسه ماسه و نمک در مخازن مخصوص سطح شهر جانمایی شده است

مهدی امینی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، از انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی خیابان ها و معابر سطح شهر قزوین خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ امینی گفت: به دنبال ورود سامانه بارشی به شهر قزوین و بارش برف سنگین، نیروهای این سازمان در اسرع وقت و با تمام توان وارد عمل شدند. 

وی عنوان کرد: در انجام این عملیات، ۸ دستگاه کامیون برف روب،  ۵ دستگاه نمک پاش مکانیزه و ۱۳ دستگاه کامیون و نیسان وانت نمک پاش دستی در سطح شهر بکار گرفته شد.

امینی افزود: ۱۵ مورد آب گرفتگی در ساعات اولیه پس از بارش مرتفع شد که از جمله آن ها می توان به رفع آب گرفتگی در شهرک عارف، کمربندی جمهوری و خیابان طالقانی اشاره کرد.

این مسوول در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان مدیریت پسماند، خاطر نشان کرد: بیش از ۲ هزار کیسه ماسه و نمک در پل های غیرهمسطح، تقاطع ها و معابر در مخازن مربوطه جانمایی شده است که در صورت لزوم به کار گرفته شود.

وی اعلام کرد: کیسه های ماسه و نمک همچنین در بین مدارس، بیمارستان ها، مساجد و مکان های عمومی توزیع شده است. 

امینی یادآور شد: بیش از ۱۷۰ نفر نیروی نظارتی و کارگری در سطح شهر در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند و تمامی پمپ های آب کش آتی سر نیز در مکان های بحران خیز مستقر شده است.

گفتنی است؛ تمام ماشین آلات و نیروهای سازمان مدیریت پسماند در حال آماده باش کامل است.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط