چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

الهیاری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین:

در ایام نوروز 20 تن میوه در بازار روز های برکت شهرداری قزوین توزیع شد

الهیاری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین از بیش از 20 تن میوه در ایام نوروز که در بازار روز های برکت شهرداری قزوین توزیع شد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین؛ اصغر الهیاری با اعلام این خبر افزود: به منظور تامین میوه شب عید شهروندان ،بیش از 20 تن میوه سیب و پرتغال زیر قیمت تنظیم بازار با رضایت مندی بالا شهروندان در ایام نوروز توزیع شد.

وی افزود: در این میان در کنار بازار روز های برکت، تعداد 16 غرفه در نقاط مختلف شهر به منظور دسترس راحت تر شهروندان جهت تهیه فرآورده های کشاورزی، جانمایی و ساماندهی شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: همچنین تلاش بر این داریم که این روند توزیع محصولات با قیمت مناسب در مناسبت ها و ایام متخلف سال با بهترین کیفیت به دست شهروندان برسد، لازم به ذکر است گوشت و مرغ هم به همین روال درطی سال در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه درحال حاضر در چند نقطه از شهر بازار روز های برکت شهرداری قزوین احداث گردیده است شهروندان می توانند با مراجعه به بازار روز های برکت از خدمات مختلف این بازار روز ها استفاده نمایند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط