6/28/2023

صباغها خبر داد :

اجرای طرح تشدید برخورد با متخلفان تخلیه پسماندهای ساختمانی در قزوین

صباغها سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از تشدید برخورد با متخلفان تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله در سطح شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین،صباغها گفت: طرح برخورد با متخلفان تخلیه کننده خاک و نخاله در سطح شهر و مکان های غیر مجاز با جدیت بیشتری در حال اجراست.

 

صباغها  افزود:یکی از معضلاتی که امروز شهر قزوین با آن مواجه است وجود نخاله‌های ساختمانی است.

 

وی ادامه داد: با توجه به افزایش ساخت و سازها، تولید نخاله‌های ساختمانی توسعه پیدا کرده است که این مهم معضلات بسیار زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند اظهار کرد : در همین راستا واحد های گشت این سازمان با هدف پیشگیری از تخلیه غیر مجاز پسماند های ساختمانی به صورت مستمر در حال گشت زنی در اطراف و نیز سطح شهر هستند.

 

این مسول بیان کرد:در این طرح علاوه بر برخورد شدید با متخلفان ،پاکسازی پسماند های ساختمانی تخلیه شده در مکان های غیر مجاز نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است که تاکنون حدود 600 سرویس نخاله توسط 14 دستگاه کامیون و 2 دستگاه لودر جمع آوری و به جایگاه لیا منتقل شده است.

 

وی افزود:مطابق ماده 20 قانون مدیریت پسماند خودروهای تخلیه‌ کننده پسماند در اماکن غیرمجاز، به یک تا ده هفته توقیف محکوم خواهند شد و در صورتی که محل تخلیه، معابر عمومی، شهری و بین شهری باشد، به‌ حداکثر میزان توقیف محکوم می ‌شوند و صاحبان املاک در حال ساخت و ساز  می بایست، پسماندهای عمرانی خود را جهت دفن به جایگاه دفن پسماندهای ساختمانی لیا منتقل کنند. 

 

صباغها در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلیه غیر مجاز پسماندهای ساختمانی  مراتب را با شماره های 33248631 و 33685472 نیز سامانه ارتباط مردمی 137 در میان بگذراند.

 

انتهای پیام/

related images