12/26/2023

امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد

آماده سازی بیش از 32 هزار کیسه مواد یخ زدا به منظور مقابله با بارش برف و یخبندان های احتمالی

امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از آماده سازی و دپوی بیش 32 هزار کیسه مواد ویژه یخ زدایی معابر به منظور مقابله با مخاطرات بارش برف و یخبندان های احتمالی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ مهدی امینی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات سازمان، پیشگیری از بروز خطرات و بحرانهای احتمالی ناشی از بارش برف و یخ زدگی سطح معابر در فصل زمستان است افزود: در همین راستا همه ساله با شروع فصل سرما عوامل اجرایی و نظارتی این سازمان با آمادگی حداکثری، تمهیدات لازم جهت مقابله با یخبندان های احتمالی در هنگام بارش برف را صورت می دهند.

 

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات این سازمان برای مقابله با یخ زدگی معابر در هنگام بارش برف، آماده سازی کیسه های حاوی مواد یخ زدا است،اضافه کرد: تمامی ایستگاه‌های ششگانه سازمان مدیریت پسماند در اقدامی جهادی و در طی روز های گذشته اقدام به تهیه و دپوی بیش از 32 هزار کیسه مواد ویژه جهت یخ زدایی معابر نمودند.

 

امینی اظهار کرد: به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان در مواقع اضطراری، تسریع و تسهیل در دسترسی به خیابانهای اصلی و بازگرداندن شهر به وضعیت عادی در اثر بارش برف، کیسه های تهیه شده در نقاط حادثه خیز، معابر پرتردد، اماکن عمومی، مراکز آموزشی، بیمارستان ها و ... جانمایی خواهد شد تا در شرايط يخبندان و بارش برف علاوه بر انجام یخ زدایی معابر از سوي این سازمان، شهروندان و رانندگان نیز به اين کیسه های ویژه یخ زدایی معابر دسترسي داشته باشند.

 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در انتها از شهروندان درخواست کرد در هنگام بارش برف از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری و حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند و در صورت استفاده از خودروی شخصی نکات ایمنی از جمله بستن زنجیر چرخ و رانندگی با سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/

related images