2/1/2024

برگزاری مانور برف روبی سازمان مدیریت پسماند

مانور برف روبی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مدیریت پسماند شهرداري قزوین؛ مانور برف روبي این سازمان  با هدف آمادگي نيروهاي عملياتي و تجهيزات و ماشين آلات برف روبي در راستاي رفاه و آسايش شهروندان در فصل زمستان و جلوگيري از يخبندان معابر شهر با حضور میراشه سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری  و امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین و ديگر مسئولين واحدهاي اجرايي این سازمان برگزار شد.

 

امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند در حاشیه این رزمایش با بیان اینکه  آمادگی کامل وجود دارد تا در زمان بارش برف و باران در خدمت شهروندان باشیم افزود: پیام این رزمایش این است که سازمان مدیریت پسماند با تمام تجهیزات ، ماشین آلات  و نیروی نسانی در زمان بارش در کنار شهروندان خواهد بود.

 

وی افزود:سازمان مدیریت پسماند با بیش از 50 دستگاه ماشین آلات ویژه بارش‌های زمستانی آمادگی کامل دارد خدمات قابل قبولی به شهروندان ارائه دهد.

 

میراشه معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قزوین نیز در حاشیه این مانور اظهار کرد : با تدابیر انجام شده لایروبی مسیل‌ها و جوی ها بطور مداوم انجام شده و این اقدامات همچنان ادامه دارد.


معاون شهردار قزوین تاکید کرد: روزهای برفی همراه با نشاط و شادمانی است، اما از شهروندان می‌خواهیم در این زمان فرصتی برای ارایه خدمت به نیروهای شهرداری بدهند و زمانی را برای تردد انتخاب کنند که منجر به ترافیک نشود.


میراشه یادآور شد: از مردم می‌خواهیم در روزهای برفی ما را همراهی کنند ضمن اینکه سال های گذشته نیز همراهی مردم در زمان بارش برف برای تسریع در انجام کارها قابل قبول بوده است.

 

انتهای پیام/

 

 

related images