8/7/2016

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت:

ديدار مديرعامل سازمان پسماندشهرداري قزوين با اصحاب رسانه

در آستانه هفدهم مردادماه و روز خبرنگار مدبر عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين و هيئت همراه با اصحاب رسانه ديدار کردند.

در آستانه هفدهم مردادماه؛ سالروز شهادت دلاورمرد عرصه خبر، شهيد"محمود صارمي" و روزخبرنگار، مجتبي منتظري مديرعامل؛ آرش شايسته نيا مسوول روابط عمومي و  وحيد جباري مديربرنامه ريزي سازمان مديريت پسماند با حضور در روزنامه ولايت، خبرگزاري مهر،دفتر نمايندگي روزنامه ايران، خبرگزاري فارس، دفتر هفته نامه پيام شهر و خبرگزاري ايرنا اين روز را به خبرنگاران رسانه ها تبريک و شادباش گفتند .


متن تقدير مدير عامل از اصحاب رسانه

زيستن در عصر ارتباطات ملزومات خويش را مي طلبد و رسانه از مهمترين آن ها است.تنوع در عرصه ي رسانه ها و بروز و ظهور رسانه هاي ديجيتال و ابزار هاي چند رسانه اي در کنار رسانه هاي مکتوب ، ديداري و شنيداري همه و همه نشانه هاي اهميت اطلاع رساني در اين دوران است و خبرنگاران نقطه عطف اين فرآيندند.جهت بخشي هاي مفهومي، اصول هر رسانه را هويدا مي کند و اگر قبل از خبرنگار بودن مومن باشيم و پاک؛رسانه هويت الهي خويش را مي يابد.اميد آن که همواره در اين صراط مستقيم ثابت قدم باشيم و استوار....

هفدهم مرداد، روز خبر نگار را به جنابعالي و همکاران سختکوش تان تبريک عرض نموده از درگاه حضرت حق سلامتي و بهروزي را براي شما آرزومنديم.همواره سرافراز و پيروز بمانيد.

 

مجتبي منتظري

مدير عامل سازمان مديريت پسماند

شهرداري قزوين

related images