8/27/2016

به مناسبت روز کارمند صورت گرفت:

تقديراز کارمندان در روز کارمند

همزمان با روز کارمند و هفته دولت از کارمند نمونه سازمان تقدير شد.

باحضور مهندس سيد مهدي کاظمي، سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين ؛ مهندس مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين و جمعي از مديران ستادي و عملياتي حوزه معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين مراسم روز " کارمند " در سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين برگزار و از کارمند نمونه اين سازمان تقدير شد .

مهندس کاظمي در اين مراسم با گراميداشت هفته دولت ، اين هفته را فرصت مغتنمي دانست تا ضمن تشريح برنامه هاي دولت، از مقام شامخ کارمند نيز تقدير شود .

وي در بخشي از سخنان خود ، ارائه خدمات بهينه به همشهريان محترم را حق مسلم آنان دانست و افزود: کارمندان در تمامي مجموعه ها بايد با اخلاق و رفتار نيکو و خداپسندانه و ارائه حداکثر خدمات در کوتاه ترين زمان ممکن ، زمينه جلب رضايت حداکثري ارباب رجوع را فراهم نمايند .

مهندس مجتبي ، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين نيز در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر ، ضمن تبريک روز کارمند به همکاران خود در اين سازمان تصريح کرد: وقتي خدمتي به همشهريان عزيز به عنوان اولين و بهترين هر مجموعه اي ارائه مي شود ، اين خدمت ماحصل همکاري و خرد جمعي عوامل ستادي و عملياتي آن سازمان و مجموعه است و رضايت خداوند متعال، بهترين هديه و پاداش براي هرکارمند و يا کارگري است .

خاطر نشان مي سازد در اين مراسم از زحمات آقاي " علي روان " به عنوان کارمند نمونه سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين يا اهدا لوح  تقدير شد .

 

related images