11/21/2017

منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

چاه جذبي و سپتيک در ناحيه منفصل شهري انديشه حفر و احداث مي‌شود

مجتبي منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از حفر و احداث چاه جذبي و سپتيک در ناحيه منفصل شهري انديشه براي حل مشکلات فاضلاب اين ناحيه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري در نشست با شوراياران ناحيه منفصل شهري انديشه که با حضور کارشناس امور آب‌هاي سطحي شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: براي حل مشکلات فاضلاب در اين ناحيه شهري بايد نسبت به حفر و احداث چاه‌هاي جاذب و سپتيک اقدام شود.

وي اضافه کرد: بر اساس مشاهده‌هاي ميداني متاسفانه برخي از ساکنان  اين ناحيه شهري، فاضلاب خود را به درون کوچه‌ها و خيابان‌ها هدايت مي کنند که بايد اخطارهاي لازم داده شود و همچنين با برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي، ساکنان اين ناحيه با خطرات زيست محيطي اين مهم آشنا شوند .

وي با اشاره به لزوم جمع‌آوري آب‌هاي سطحي و رودخانه‌هاي فصلي ناحيه شهري انديشه گفت: اين اقدام نيازمند کار کارشناسي از سوي کارشناسان امور آب‌هاي سطحي شهرداري قزوين است که بعد از مطالعات انجام شده از سوي همکاران اين حوزه، سازمان مديريت پسماند با تمام تجهيزات و نيروي انساني متخصص خود براي حل اين مشکل در ناحيه شهري انديشه وارد کار خواهد شد .

منتظري در پايان با اشاره به اينکه برخي از نقاط مختلف ناحيه شهري انديشه نياز به علف زني و لايروبي با حفظ شيب مسير و رعايت توپوگرافي زمين دارد، بيان کرد: با توجه به بازديد ميداني در اين ناحيه مشخص شد که بعضي از مسيرهاي دفع فاضلاب نياز به علف زني دارد و در اين خصوص نيز اقدامات فوري آغاز خواهد شد و اميدواريم با شروع بارش‌هاي فصلي، هيچ مشکلي مردم اين ناحيه شهري را تهديد نکند .

پايان پيام

related images