11/30/2017

منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

چاه‌هاي سپتيک شهر قزوين مورد بازديد قرار مي‌گيرد

مجتبي منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: با هدف آمادگي براي مقابله با آب گرفتگي‌هاي سطحي شهر قزوين و مناطق منفصل شهري، چاه‌هاي سپتيک مورد بازديد قرار مي‌گيرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري در حاشيه عمليات بازديد از چاه سپتيک تقاطع غيرهمسطح نصر افزود: با توجه به بازديدهاي انجام شده و نتايج به دست آمده، آبکشي و لايروبي از چاه‌هاي سپتيک اين تقاطع انجام مي‌شود و عمليات آبکشي با بکارگيري از 4 عدد کفکش و 2 دستگاه موتور برق و با استفاده از  6نفر نيروي انساني ماهر و با نظارت کارشناسان اين حوزه در 2 روز به پايان برسد .

رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: اکنون در زير تقاطع‌هاي غيرهمسطح نصر، شهيدمطهري، خليج فارس، پيامبر اعظم(ص) و تمامي پل‌هاي ورودي نواحي منفصل شهري داراي چاه سپتيک هستند و تمامي سپتيک‌هاي شهر به صورت مستمر مورد بازبيني قرار مي‌گيرد .

وي تصريح کرد: تمامي چاه‌هاي سپتيک داراي شناسنامه فني بوده که در صورت عدم وقوع بحران و تنها در شرايط معمولي و عادي تمامي اين چاه‌هاي ستيک ها حداقل يک نوبت در سال مورد بازبيني قرار گرفته و نتيجه اين بازديدهاي فني براي بهره‌برداري کارشناسان در شناسنامه آن‌ها ثبت مي‌شود.

منتظري با اشاره به فرا رسيدن فصول بارندگي و پيش بيني بارش هاي خوب در طول ماه‌هاي باقي مانده از سال جاري از تمامي شهروندان خواست تا با عدم تخليه هرگونه زباله در درون نهرهاي درون شهر و عدم رهاسازي نخاله‌هاي ساختماني خود در مجاورت اين انهار، اين سازمان را ياري کنند .

رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين يادآور شد: متاسفانه در سال گذشته عدم همکاري بعضي از شهروندان با اين سازمان و تخليه زباله از سوي شهروندان در بعضي از نقاط شهري قزوين با ايجاد مشکل براي ساکنان، هزينه هاي مالي فراواني را به اين سازمان تحميل کردند .

 منتظري در پايان افزود: اکنون اين سازمان با برخورداري از دستگاه‌هاي مدرن و پيشرفته آماده هرگونه مقابله با بحران‌هاي احتمالي و رفع آبگرفتگي در تمامي معابر اصلي و فرعي شهر بوده و شهروندان مي‌توانند در صورت نياز به اين خدمات مراتب را با شماره 137 شهرداري قزوين در ميان گذاشته تا در سريع‌ترين زمان ممکن در محل حادثه حاضر و خدمات فوريتي خود را ارائه کنند .

 

 پايان پيام