12/24/2017

منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

طرح طعمه‌گذاري موش‌ و جانوران موذي در خيابان‌هاي حکيم و توحيد اجرا شد

مجتبي منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از اجراي طرح طعمه‌گذاري موش‌ و جانوران موذي در خيابان‌هاي حکيم و توحيد خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري افزود: در راستاي مبارزه با موش‌ها و جانوران موذي که حيات و سلامت انسان‌ها را مورد تهديد قرار مي‌دهند، عمليات طعمه‌گذاري در خيابان‌هاي حکيم  و توحيد از سوي نيروهاي پاکبان ايستگاه‌هاي 3 و 5 خدمات شهري سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين اجرا شد.

وي با اشاره به نصب بنرهاي اطلاع رساني در خيابان هاي حکيم و توحيد گفت: پس از عمليات طعمه گذاري در هريک از نقاط مختلف شهر و يا نواحي منفصل شهري و با هدف افزايش آگاهي شهروندان کار نصب بنرهاي اطلاع رساني صورت مي گيرد.

عضو هيات مديره سازمان پسماند شهرداري قزوين خاطر نشان کرد: طعمه هاي به کار گرفته از ماده شيميــايي به نام " ديفتيالون " تهيه و ساخته شده است که به شکل حبه‌اي و با رنگ صورتي است که هيچ گونه آثار سوء زيست محيطي نداشته و خطري را براي انسان‌ها به دنبال ندارد.

منتظري با هشدار به ساکنان محله هاي مورد نظري که در آن عمليات طعمه گذاري صورت پذيرفته است، افزود: از شهروندان  تقاضا مي شود در صورت مشاهده لاشه موش ها در معابر و يا جوي‌ها و انهار از دست زدن به آن ها به طور جدي خودداري کرده و مراتب را به اين سازمان اطلاع رساني کنند تا کارگران اين سازمان با مراجعه و جمع آوري لاشه‌ها اماکن مورد نظر را با آب و آهگ گندزدايي کنند.

اين مسوول در پايان تاکيد کرد: از تمامي شهروندان  تقاضا مي‌شود در صورت مشاهده جانوران موذي مراتب را از طريق سامانه 137شهرداري قزوين اطلاع رساني کنند تا ماموران اين سازمان با مراجعه به محل، عمليات طعمه گذاري را در اسرع وقت انجام دهند.