1/9/2018

صباغ‌ها، سرپرست اجرايي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبرداد

آمادگي کامل شهرداري قزوين براي مقابله با بحران هاي بارش برف و باران

مجيدتقي صباغ‌ها، سرپرست اجرايي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از آمادگي کامل براي ارائه خدمات به شهروندان در هنگام بحران هاي بارش برف و باران خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ مجيدتقي صباغ‌ها افزود: در صورت بارش برف اين سازمان با 6 دستگاه خودرو مکانيزه يخ‌زدا به همراه ساير ماشين‌هاي برف روبي به مناطق سه‌گانه و نواحي منفصل شهري خدمات ويژه ارائه مي‌کند.

وي بيان کرد: هريک از خودروهاي مکانيزه  يخ‌زدا در يکي از ايستگاه‌هاي شهر مستقر شده است و در صورت نياز با ارائه خدمت به حوزه تحت پوشش در همان ايستگاه، به ساير مناطق نيز خدمات‌رساني خواهد شد.

اين مسوول با اشاره به بکارگيري 32دستگاه انواع خودرو سنگين، نيمه‌سنگين و سبک  براي ارائه خدمات در زمان بارش برف و يخ بندان در شهر افزود: در صورت بارش برف علاوه بر اين تعداد خودرو ، 450نفر از کارگران شرکت‌هاي تحت پوشش اين سازمان به صورت سنتي به بازگشايي معابر و خيابان هاي اصلي و فرعي تمام نقاط مختلف شهر خواهند پرداخت تا رفت و آمد مردم به آساني و سهولت انجام شود و هيچ گونه خطري، مردم را تهديد نکند.

صباغ‌ها با بيان اينکه در سال گذشته 125مخزن يخ زدا در نقاط مختلف شهر جانمايي و نصب  شده بود، تصريح کرد: در سال جاري به اين تعداد 25 مخزن ديگر نيز اضافه شده که در نقاط پرتردد و حادثه خيز جانمايي و نصب شده است.

سرپرست اجرايي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين تاکيد کرد: با توجه اينکه خريد، جا‌نمايي و نصب هر يک از اين مخازن هزينه قابل توجهي را براي شهرداري قزوين در پي دارد از شهروندان خواستاريم تا با حفظ و مراقبت بيش تر از اين اموال عمومي اين سازمان را در ارائه خدمات بهتر و بيش تر ياري کنند.

صباغ‌ها با اشاره به خريد يک هزار و 400تن مواد يخ زدا تصريح کرد: در سال گذشته اين سازمان بيش از 900تن مواد يخ زدا خريداري کرده بود و امسال اين رقم به يک هزار و 400تن افزايش يافته است تا در مواقع ضرورت تمام نقاط مختلف شهر و مناطق منفصل شهري از اين امکانات برخوردار و بهره‌مند شوند.

وي افزود: به هنگام بارش برف و يخبندان، برف‌روبي و يخ زدايي خيابان‌هاي مرکزي و پرتردد، ميدان‌ها و تقاطع غيرهمسطح در اولويت کاري سازمان است.

وي افزود:اين سازمان  آمادگي خود را براي تحويل مواد يخ‌زدا به مراکز آموزشي، درماني، تجاري و اداري اعلام کرده است و متقاضيان اين مراکز مي‌توانند براي تحويل بسته‌هاي يخ زدا  به  ساختمان شماره 2 اين سازمان واقع در بلوار شهيد بهشتي جنب زمين ورزشي شقايق مراجعه کنند.

صباغ‌ها با اشاره به اينکه کارکنان اجرايي  اين سازمان به هنگام بارش برف به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به شهروندان است، گفت: شهروندان در صورت نياز به خدمات مي توانند با شماره تلفن 137 و يا 33327565تماس حاصل کنند.

وي از شهروندان تقاضا کرد تا در صورت شروع بارش برف از پارک کردن خودروهاي خود در خيابان هاي يک‌طرفه، ورودي کوچه ها  و کوچه هاي کم عرض به طوري جدي خودداري کنند و ترجيحا" از وسائط نقليه عمومي براي تردد شهر بهره‌مند شوند.

پايان پيام 

related images