سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۸

امینی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد:

جشنواره تحویل دفتر و کتاب های استفاده شده در قزوین

امینی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از برگزاری "جشنواره تحویل دفتر و کتاب های استفاده شده" ویژه دانش آموزان خبر داد و گفت: این جشنواره در خرداد ماه سال جاری توسط ستاد تفکیک از مبدا سازمان مدیریت پسماند شهرداری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ مهدی امینی با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش سرانه بازیافت می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: این جشنواره از دهم خرداد ماه سال جاری آغاز و تا بیست و پنجم ادامه دارد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت همکاری خانواده ها برای شرکت دانش آموزان در این جشنواره بیان کرد: در این جشنواره دانش آموزان می توانند با تحویل دادن کتاب و دفتر های استفاده شده خود به غرفه های بازیافت این سازمان از جوایز ویژه شامل اقلام دوست دار محیط زیست و لوازم التحریر بهره مند شوند.

گفتنی است، امینی یادآور شد:  غرفه های بازیافت تحویل گیرنده این کتاب و دفترها، خیابان سعدی ، کوچه کانون ، جنب کوچه نیلوفر و ناحیه مینودر، بلوار سیدالشهدا، جنب پارک گلسار است که همکاران سازمان در ساعات 8:30 تا 14 آماده ارائه خدمت به شهروندان و دریافت دفتر و کتاب های استفاده شده از دانش آموزان می باشند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری در پایان گفت: دانش آموزان می توانند همه روزه به غیر از روزهای سه شنبه به غرفه های  مذکور مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط