سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۲

با هدف بهبود وضعیت عملکرد ایستگاه های پسماند؛

مسئولان ایستگاه های شش گانه مدیریت پسماند ارزیابی می شوند

امینی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: باهدف ارتقاء سطح کیفی عملکرد ایستگاه های شش گانه سازمان مدیریت پسماند ، مسئولان ایستگاه ها مورد ارزیابی قرار می گیرند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ مهدی امینی با اعلام این خبر افزود: یکی از مهم ترین اقدامات این سازمان ارزیابی عملکرد ایستگاه های شش گانه می باشد که در روند ارائه خدمات بهتر نیز موثر است.

وی ادامه داد: هر ماه عملکرد ایستگاه های پسماند مورد بررسی قرار می گیرد و ایستگاه ها بر اساس نوع عملکرد و ارائه خدمات رتبه بندی می شوند.

این مسئول بیان کرد: این رتبه بندی موجب شناخت نقاط قوت و ضعف هر ایستگاه شده و دستاورد آن رفع معضلات و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد و روند انجام امور محول شده به ایستگاه ها را تسهیل می کند.

امینی یادآور شد: هر ماه شاهد تلاش مضاعف مسئولان ایستگاه ها برای رفع مشکلات و نقاط ضعف در اجرای امور هستیم و این موضوع موجب ارتقاء سطح عملکرد ایستگاه ها و  ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان شده است.

 رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با تأکید بر این موضوع که جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات مطلوب در حوزه مدیریت پسماند از مهم ترین اهداف این سازمان است ، گفت: تمام کارکنان سازمان مدیریت پسماند در تلاش هستند که با برنامه ریزی مدون معضلات و مشکلات شهری در این حوزه رفع شود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط