سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۷/۱۵

مهرعلیان خبر داد :

انتقال شیفت تنظیف شبانه به شیفت صبحگاهی

غلامعباس مهرعلیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از تغییر شیفت شبانه تنظیف به شیفت صبحگاهی خبر داد گفت : از این پس تنظیف و رفت و روب خیابان ها و معابر سطح شهر در روز انجام خواهد شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، غلامعباس مهرعلیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به عوارض و اختلالاتی که شب بیداری در روح، جسم و روان انسان ها دارد  تنظیف ورفت و روب شهر که تا پیش از این به صورت شبانه انجام می‌گرفت به شیفت  روز منتقل شد.

وی افزود: از آنجایی که شب بیداری به صورت مستمر عوارضی هم چون افسردگی، عدم تمرکز، حواس پرتی، کاهش ایمنی بدن و افزایش ضریب ابتلا به بیماری ها را در پی خواهد داشت از این رو تغییر شیفت در همین مدت کوتاه  نیز اثرات مثبتی را در پی داشته است.


مهرعلیان خاطر نشان کرد: تغییر شیفت موجب استحکام بنیان خانواده نیز خواهد شد و شادابی و نشاط پاکبانان را به دلیل استراحت شبانه در پی خواهد داشت.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در پایان گفت: انتقال شیفت شبانه به صبحگاهی موجب افزایش راندمان، خدمت رسانی بهتر و به تبع آن  رضایت حداکثری شهروندان خواهد شد.

 

تصاویر مرتبط