یکشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۸

مهرعلیان:

پاسخ به حدود 3500 تماس مردمی در سازمان مدیریت پسماند

غلامعباس مهرعلیان، سرپرست مدیریت پسماند شهرداری قزوین، خبر داد: سازمان مدیریت پسماند در هفت ماهه گذشته با پاسخگویی به 3495 پیام مردمی ثبت شده در سامانه ارتباط شهروندی 137 موفق به کسب رتبه نخست در میان تمامی سازمان ها و مناطق تابعه شهرداری قزوین شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، مهرعلیان گفت: کسب رتبه نخست سازمان مدیریت پسماند  از نظر رضایت مندی شهروندان در بین مناطق سه گانه و سازمان‌های تابعه شهرداری قزوین بر اساس پاسخگویی به موقع به درخواست‌های شهروندان در هفت ماهه ابتدایی سال جاری صورت گرفت.


وی با بیان اینکه تلاش و پیگیری‌های پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین نقش به سزایی در امر خدمت رسانی به موقع به شهروندان داشته است، افزود: بر اساس گزارش مرکز سامانه 137 شهرداری قزوین در مورد عملکرد مناطق و سازمان‌های شهرداری، در 7ماهه گذشته تعداد 3495 تماس از طریق سامانه 137 به این سازمان ارجاع شده است.


وی افزود:یکی از شاخص‌های مهم در سامانه 137 رسیدن به میزان قابل توجهی از رضایت شهروندان از اقدامات این سامانه است و سازمان مدیریت پسماند توانسته از این حیث نیز رتبه نخست در میان سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری قزوین را  به خود اختصاص دهد که نشان از سرعت بالای رسیدگی به پیام‌های مردمی در زمان کوتاه و با سرعت زیاد است.


سرپرست سازمان مدیریت پسماند در پایان اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، فلسفه وجودی دستگاه‌های خدمات رسانی همچون شهرداری‌ها، خدمت به خلق است که این سازمان نیز در نظر دارد با استفاده از تمامی پتانسیل‌های خود در راستای رفع موانع و مشکلات شهروندان قدم‌های موثری بردارد.

تصاویر مرتبط