چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۵

مهرعلیان اظهار کرد:

جمع آوری درختان شکسته شده از تند باد روز گذشته در سطح شهر

غلامعباس مهرعلیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از اقدام فوری عوامل اجرایی این سازمان برای پاکسازی و جمع آوری درختان شکسته شده و آسیب دیده در تند باد روز گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، مهرعلیان با بیان این خبر گفت: در اثر تند باد شدید روز گذشته برخی از درختان سطح شهر شکسته و یا شاخ و برگ آنها در سطح معابر پراکنده شده که به منظور جلوگیری از ایجاد خطر برای رانندگان و عابرین و همچنین نظم و پاکیزگی معابر سطح شهر، عوامل اجرایی خدمات مدیریت سازمان پسماند شهرداری در یک اقدام جهادی از ابتدای شروع تندباد اقدام به جمع آوری آنها کردند. 

مهرعلیان افزود :در عملیات روز گذشته تعداد 76 نفر نیروی اجرایی 49 نفر نیروی نظارتی حضور داشتند که شاخه های شکسته شده توسط مجوعا 153 سرویس نیسان ،پیکان وانت و خاور جمع آوری و حمل شد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند در پایان گفت: به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی و خطرات احتمالی در شرایط جوی مشابه از شهروندان درخواست می شود هنگام وزش باد از توقف و پارک خودرو زیر درختان کهنسال شهر به دلیل خطر آفرین بودن برخی درختان پرهیز کنند.

تصاویر مرتبط