شنبه ۱۳۹۴/۰۱/۱۵

منتظري ،مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

10هزار کيسه زباله پارچه اي در روز انس با طبيعت در قزوين توزيع شد

همزمان با روز سيزدهم فروردين ماه كه روز طبيعت نيز نامگذاري شده10هزار كيسه زباله پارچه اي بين شهروندان قزويني و مسافران نوروزي توزيع شد.

 

 

همزمان با روز سيزدهم فروردين ماه كه روز طبيعت نيز نامگذاري شده ، ده هزار كيسه زباله پارچه اي بين شهروندان قزويني و مسافران نوروزي توزيع شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند  شهرداري قزوين؛مجتبي منتظري اعلام کرد: سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در راستاي ترويج فرهنگ پاكيزه نگهداشتن منابع طبيعي و افزايش سطح مشارکت شهروندان در حفاظت از محيط زيست ده هزار کيسه زباله پارچه اي را در اختيار آنان و مسافران نوروزي قرار داد.
وي با بيان اينکه اين اقلام به صورت رايگان توزيع شد گفت : 16  گروه هاي اجرايي در تمامي ورودي و خروجي شهر از اولين ساعات صبح سيزدهم فروردين کيسه هاي پارچه اي ويژه جمع آوري زباله را بين شهروندان و مسافران نوروزي توزيع کردند.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين افزود: در روز 13 فروردين، روز طبيعت ، كليه پارك ها و بوستان هاي شهر، تفرجگاه ها و كليه اماكن رفاهي، تفريحي و سياحتي تحت مديريت شهرداري قزوين  پذيراي خيل عظيمي از شهروندان دوستدار طبيعت و ميهمانان نوروزي بودند که با وجود توزيع ده هزار کيسه زباله باز هم شاهد تخليه پسماند  در برخي از  نقاط شهر بوديم.
منتظري با تاکيد بر لزوم آگاهي بخشي، آموزش و فرهنگ سازي به منظور ارتقاي فرهنگ حفاظت و حراست از عرصه هاي طبيعي و محيط زيست در شهر خاطر نشان کرد: محيط زيست متعلق به همه مردم است و مردم خود  بايد فرهنگ حفاظت از محيط زيست را در جامعه نهادينه کنند در اين راستا سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين نيز  برنامه هاي آموزشي متنوعي را پيش بيني نموده که در سال جديد به اجرا خواهد گذاشت.
وي در عين حال با قدرداني از همكاري و مشاركت شهروندان، از آنها خواست همانند گذشته سازمان مديريت پسماند را در اجراي طرح‌‌ها و برنامه‌هاي تدوين شده جهت ارائه خدمات مطلوب تر ومديريت صحيح بر پسماند ها ياري دهند.
منتظري در پايان با بيان اينکه توليد زباله يکي از مهمترين معضلات روز انس با طبيعت است اعلام کرد: هر ساله در اين روز حجم زباله خصوصا در حريم شهر ،پارک ها و تفرجگاه ها افزايش قابل توجهي دارد امسال نيز بعد از اتمام مراسم سيزد هم فروردين و بازگشت شهروندان از دامان طبيعت، کليه پسماند و زباله توليد شده از شهر و حريم آن جمع آوري و به مجتمع محمد آباد منتقل شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط