یکشنبه ۱۳۹۴/۰۳/۱۷

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

پايان مسابقات ورزشي کارکنان سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين

مجتبي منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: به مناسبت هفته زمين پاک و ارج نهادن به مقام پاکبان، مسابقات ورزشي کارکنان و پاکبانان سازمان مديريت پسماند با 125 نفر شرکت کننده در ارديبهشت و خرداد ماه سال جاري برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري با اشاره به اهميت مقام پاکبان عنوان کرد: در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري در فرهنگ سازي ورزش و توسعه ورزش همگاني در سطح جامعه براي پويايي، نشاط و همچنين کاهش آسيب هاي اجتماعي و به منظور ارج نهادن به مقام پاکبان و همچنين گراميداشت هفته زمين پاک، مسابقات ورزشي کارکنان سازمان مديريت پسماند در رشته‌هاي فوتسال، واليبال، تنيس روي ميز و پرتاب دارت برگزار شد.
 
منتظري با اشاره به اينکه برگزاري جشنواره هاي ورزشي هزينه نيست و در واقع يک سرمايه اي است که هميشه به نياز است، خاطر نشان کرد: تنوع وظايف در مجموعه شهرداري به خصوص سازمان مديريت پسماند اين مسئله را ايجاب مي‌کند که به دنبال برگزاري چنين مسابقاتي باشيم و شادابي و سلامت کارکنان را هم از نوع جسماني و هم ايماني تقويت کنيم.
 
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در ادامه اظهار کرد:ب يش از 125 ورزشکار در قالب 18تيم در مسابقات حضور داشتند که در چهار رشته ورزشي باهم به رقابت پرداختند.
 
وي افزود: 10 تيم در فوتسال، 8 تيم در واليبال و 75 نفر در تنيس روي ميز و 88 نفر در پرتاب دارت (در دو بخش بانوان و آقايان)در اين مسابقات حضور داشتند.
 
منتظري در ادامه ابراز داشت: کار زيبايي صورت گرفت که عزيزان کارمند و پاکبان در سازمان مديريت پسماند شهرداري در رقابتي صميمي و سالم دور هم باشند و بتوانند مزاياي ورزش را در زندگي کاري خود بکار برده و با روحيه ي بالا و شاداب به خدمت خود در قبال مردم ادامه دهند.
 
وي تصريح کرد:با شناخت تيم‌ها و نفرات برتر، مسابقات ورزشي کارکنان  سازمان بكار خود پايان داد، در اين رقابت‌ها و در رشته تنيس روي ميز آقايان مجيد عباسي  اول، سيد مرتضي به بها نيا دوم و مهدي قاسمي سوم شدند.
 
در رشته دارت آقايان،مهدي لزگي مقام اول ،مهدي آزاد مقام دوم و محمد محمد حسيني به مقام سوم رسيدند .
 
در رشته دارت بانوان ،خانمها عظيمي مقام اول ، مظاهري مقام دوم و خليل زاده به مقام سوم دست يافتند.
 
وي با اشاره به حضور 10 تيم در مسابقات فوتسال  و 8 تيم در مسابقات واليبال خاطر نشان کرد: در فوتسال تيم هاي تارا نام آسيا (پيمانکار خدمات شهري)،ايستگاه 6 و روابط عمومي مقام اول تا سوم اين دوره از مسابقات را کسب کردند در واليبال نيز تيمهاي روابط عمومي ،ايستگاه 6 مقام اول و دوم و ايستگاه 2 و ستاد تفکيک در مبداء مشترکا مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط