چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۳/۲۷

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين به 685 پيام مردمي پاسخ داد

مجتبي منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: سامانه 137 سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در دو ماه اول سال جاري به 685 پيام مردمي پاسخ داده است.

 

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري افزود: با رشد فزآينده جمعيت در شهر قزوين و به دنبال آن افزايش مشکلات و مسائل ناشي از شهرنشيني در ابعاد وسيع اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و زيست محيطي لزوم ايجاد و استفاده از بسترهاي ارتباطي جديد همراه با به روزترين و کاربردي ترين فناوري ها، احساس مي شود.
 
منتظري شهروند محوري را يکي از اولويت هاي اساسي مديريت شهري دانست و افزود: تشويق و ترقيب شهروندان به پيگيري مطالبات خود باعث مي‌شود شهرداري درباره  اقداماتي که در  شهر انجام مي‌دهد پاسخگو باشد.
 
وي ادامه داد: شهرداري به عنوان يک نهاد اجتماعي، مديريت واحد شهري را از مهم‌ترين وظايف خود دانسته و در عرصه کار و روابط اجتماعي فعاليت مي کند.
 
وي گفت: در اين ميان يکي از بهترين روش‌ها براي کسب اطلاعات دقيق در زمينه مشکلات شهروندان و دريافت نقطه نظرات مردم پيرامون عملکرد مديريت شهري، سامانه 137 است.
 
منتظري اضافه کرد: در اين دو ماه 685 پيام از طريق سامانه 137 به سازمان ارجاع شد که 367 پيام به  فروردين و 318 پيام  نيز به ارديبهشت ماه اختصاص داشت که بيشترين تماس مربوط به رفع آبگرفتگي معابر، جمع آوري  زباله، ضايعات و رفت و روب و نظافت معابر بوده است در اين مدت268 درخواست نيز از طريق تلفن و حضور ارباب رجوع به سازمان اعلام شد.
 
وي در ادامه اظهار کرد: از 685 پيام ارجاع شده به سازمان در دو ماه اول سال379 پيام  رضايتمندي شهروندي را به طور قطعي بدست آوردند و مابقي پيامها پيام هايي هستند که يا داراي پروسه زماني طولاني بوده و يا در دست اقدام و اطلاع رساني شده اند.
 
منتظري افزود : اين سامانه پل ارتباطي ميان شهروندان و شهرداري است و شهروندان مي توانند جهت رفع فوري مسائل و مشکلات شهري ناشي از تصادفات،آبگرفتگي معابر، نظافت و جمع آوري زباله و بهداشت شهري و... با اين شماره تماس بگيرند.
 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط