چهارشنبه ۱۳۹۰/۰۹/۱۶

دربندي زاده، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين:

مديريت شايسته سرويس‌هاي بهداشتي عمومي مورد توجه شهرداري است

با توجه به اهميت سرويس‌هاي بهداشتي عمومي نياز به پرداختن به آن احساس مي‌شد که شهرداري قزوين به عنوان متولي اين امر پرداختن به آن را به طور جدي بر عهده گرفت که در اين راستا همکاري شهرداري‌ها و سازمان‌هاي گردشگري ساير شهرها نيز بسيار حايز اهميت است.

 

معاون خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: با توجه به اهميت سرويس‌هاي بهداشتي عمومي و عدم توجه جدي به اين موضوع، نياز به پرداختن به آن احساس مي‌شد که شهرداري قزوين به عنوان متولي اين امر پرداختن به آن را به طور جدي بر عهده گرفت که در اين راستا همکاري شهرداري‌ها و سازمان‌هاي گردشگري ساير شهرها نيز بسيار حايز اهميت است.
عبدالعلي دربندي زاده در گفت و گو با پيام شهر با اشاره به هزينه‌هاي سنگين احداث و نگهداري سرويس‌هاي بهداشتي براي شهرداري، بيان کرد: نگهداري و مديريت شايسته اين سرويس‌ها از موضوعات مهم و قابل توجه شهرداري است که براي رسيدن به اين مهم دو سال است شهرداري قزوين سعي دارد تا با ارايه طرح‌هاي گوناگون به بهترين شکل به امر نگهداري اين اماکن بپردازد.
وي گفت: امروزه با وجود امکانات زياد، مردم تمايل بيشتري به مسافرت‌هاي درون و برون شهري دارند که از عمده‌ترين مسايلي که در جريان اين سفرها شهروندان با آن رو به رو هستند، نبود سرويس‌هاي بهداشتي منظم و مرتب است که لزوم پرداختن به موضوع سرويس‌هاي بهداشتي را بيشتر نمايان مي‌کند که اميدواريم اين اقدام شهرداري قزوين در راستاي اشاعه توجه به سرويس‌هاي بهداشتي به کل کشورت سري پيدا کند.
 معاون خدمات شهري شهرداري قزوين تصريح کرد: با توجه به اين که اکثر سرويس‌هاي بهداشتي در بوستان‌ها و فضاهاي سبز قرار گرفته، به همين منظور نگهداري سرويس‌هاي بهداشتي به سازمان پارک‌ها و فضاهاي سبز شهرداري قزوين محول شده است که با کمک بخش خصوصي به اين موضوع پرداخته شود.
دربندي زاده در خصوص باز پيرايي سرويس‌هاي بهداشتي عمومي گفت: هر دو سال يک بار باز پيرايي اين مکان‌ها توسط بخش خصوصي صورت مي‌گيرد که براي اين کار نيز شهرداري از فن آوري هاي روز نيز استفاده مي‌کند.
 وي با اشاره به اينکه در احداث سرويس‌هاي بهداشتي عمومي توجه به وضعيت معلولين و جانبازان و همچنين محل‌هاي پرتراکم، مانند خيابان خيام چهارراه ولي عصر، بوستان توحيد و ميدان مير عماد را در دستور کار خود قرار داديم، از بهره برداري سرويس‌هاي بهداشتي در اين مکان‌ها تا پايان سال جاري خبر داد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط