پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۱

توزیع حدود ١٠ هزار کیسه پلاستیک در روز طبیعت

حسین عمویی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از توزیع ١٠ هزار کیسه پلاستیک در روز طبیعت خبر داد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین عمویی  اظهار داشت :موضوع زباله یکی از معضلات حوزه محیط زیست در بحث تخریب آب، خاک و هوا است، به همین منظور برای روز طبیعت یعنی سیزدهم فروردین در مبادی ورودی شهر قزوین، پارک ها و مکان‌های تفریحی حدود ١٠ هزار کیسه پلاستیک توزیع می‌شود.

وی  تاکید کرد : حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت وظیفه تک تک افراد جامعه است و شهروندان نیز باید در روز طبیعت با رها نکردن زباله در محیط زیست این روز را گرامی بدارند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: این سازمان در راستای پاکسازی محیط زیست تمهیدات لازم را به مناسبت روز طبیعت انجام داده است.

 عمویی با بیان اینکه هدف اصلی راه اندازی کمپین های محیط زیستی ایجاد حساسیت در بین مردم است تا آنان به تعهد خود نسبت محیط زیست وفادار بمانند افزود : در واقع با اجرای این طرح دو موضوع مورد بحث است، موضوع اول جلوگیری از تراکنش زباله در طبیعت و موضوع بعدی جمع آوری زباله ها و انتقال آن به مکان های دپو و بازیافت زباله است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در پایان گفت :درخواست ما از مردم این است  که نسبت به پاکیزگی و حفظ محیط زیست احساس مسئولیت کنند و  در کنار جمع آوری زباله‌های خود اگر زباله رها شده‌ای را در طبیعت می بینند آن را نیز جمع آوری کنند.

1

تصاویر مرتبط