چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۵

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد

آمادگی کامل سازمان مدیریت پسماند برای برگزاری اجتماع بزرگ سلام فرمانده

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از آمادگی کامل این سازمان برای برگزاری همایش بزرگ سلام فرمانده در قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، حسین عمویی اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم اجتماع بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» درروز 25 خرداد در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین، عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند به صورت ویژه در این مراسم خدمات رسانی خواهند کرد.

او افزود: از روز گذشته 25 نفر نیروی اجرایی و تعداد 10 نفر نیروی نظارتی با کمک چهار دستگاه ماشین خاور و پرس اقدام به پاکسازی مسیر و محل برگزاری مراسم کردند.

عمویی اضافه کرد : سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با حداکثر توان خود برای خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در این اجتماع بزرگ آماده است و تمهیدات لازم برای برای تنظیف و پاکسازی ورزشگاه سردار آزادگان و مسیرهای مواصلاتی در حین و پس از برگزاری اجتماع بزرگ سلام فرمانده اتخاذ شده است.

او ادامه داد: در همین راستا تعداد 150 نفر از پاکبانان زحمتکش این سازمان از ساعت ها قبل از برگزاری مراسم با حضور در ورزشگاه سردار آزادگان مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند و پس از اتمام مراسم نیز اقدام به پاکسازی و تنظیف ویژه این مکان خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به اینکه تعداد 15 مخزن 770 لیتری زباله در مسیر و اطراف ورزشگاه جانمایی شده است، از شهروندان تقاضا کرد با قرار دادن زباله های خود در این مخازن پاکبانان شهر را در تنظیف محل اجتماع بزرگ سلام فرمانده یاری کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط