چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۵

حسین عمویی خبر داد:

آماده باش کامل سازمان مدیریت پسماند جهت مقابله با سیلاب

حسین عمویی از آماده باش کامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین برای مقابله با بارش های رگباری خبر داد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت پسماند گفت :با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی  مبنی بر وقع بارش های رگباری در شهر قزوین از فردا تا روز جمعه احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وي گفت:از این رو تمامی عوامل ستادی و اجرایی خدمات مدیریت پسماند براي رفع هر گونه  آب گرفتگي در همه نقاط شهر درآماده باش کامل هستند تا در کمترين زمان ممکن به ارائه خدمات بپردازند.

عمویی  افزود: علاوه بر این تمامی ماشین آلات سازمان اعم از لودر، کامیون، دستگاه های خود مکش و.. برای مقابله با آب گرفتگی های احتمالی معابر به حالت اماده باش درآمدند.

وی اظهار کرد : آماده سازی و چیدمان کیسه های شن در نقاط بحران خیز سطح شهر از جمله اقداماتی است که این سازمان به منظور مقابله و پیشگیری از وقوع آبگرفتگی و سیلاب های احتمالی انجام داده است.

اين مسئول تصريح کرد:سازمان مديريت پسماند با برگزاری جلسات هماهنگی و با اتخاذ تدابیر لازم در هنگام بارش های احتمالی، آمادگي لازم جهت رفع آبگرفتگي ها و تسهيل در عبور و مرور شهروندان را دارد.

وی افزود : با توجه به وضعیت جوی و هشدار سطح نارنجی صادر شده از سوی سازمان هواشناسی  لازم است  شهروندان از حضور در مسیر رودخانه‌ها اجتناب کنند و در صورت بروز هرگونه آبگرفتگی  میتوانند با سامانه ارتباط شهروندی 137 تماس بگیرند.

تصاویر مرتبط