سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۸

حضور شبانه روزی عوامل سازمان مدیریت پسماند برای برگزاری مراسم روز عاشورا

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ضمن عرض تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی از حضور شبانه روزی عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم عزاداری روز عاشورا خبر داد و گفت: عوامل اجرایی تمام تلاش خود برای شستشو و تنظیف محل برگزاری مراسم به کار گرفتند تا مردم نگران سلامتی خود نباشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان  مدیریت پسماند شهرداری قزوین، حسین عمویی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اظهار کرد : با توجه به برگزاری مراسم روز عاشورا، پاکبانان زحمت کش سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از شب قبل اقدام به شستشوی پیاده رو خیابان شهدا به وسیله ماشین آلات مکانیزه  کردند.

وی افزود: تنظیف و رفت و روب، شستشوی مخازن و انهار از جمله اقداماتی بود که از شب عاشورا آغاز و تا بامداد روز عاشورا ادامه داشت.

عمویی خاطر نشان کرد: از صبح روز عاشورا و همزمان با شروع مراسم عزاداری عوامل اجرایی سازمان اقدام به حفظ و نگهداری مسیرهای عزاداری کردند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: پس از برگزاری مراسم نماز ظهر عاشورا و عزاداری، پاکبانانسازمان به پاکسازی و تنظیف خیابان شهدا پرداختند.

تصاویر مرتبط