دوشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۲۹

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

اقدام شهرداري قزوين در برطرف کردن آب گرفتگي معابر شهر قزوين

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: با توجه به بارش باران در شب گذشته ستاد مقابله با بحران سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از ساعات اوليه شروع بارندگي با بسيج نيروهاي خودنسبت به بازگشايي معابر سطح شهر اقدام کرد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري افزود: در برخي معابر شهر آبگرفتگي هاي جزيي داشتيم که با تلاش نيروهاي اجرايي سازمان رفع شد، در حال حاضر نيز ستاد مقابله با بحران سازمان در آمادگي کامل براي مقابله با هر گونه حادثه غير مترقبه ناشي از بارندگي به سر مي برد.
 
وي تصريح کرد: هم اکنون علي رغم بارش باران در شب گذشته که پيش بيني مي شود تا پايان هفته جاري نيز ادامه داشته باشد، تردد در تمام محورها و خيابان هاي شهر برقرار است و کارکنان سازمان مديريت پسماند  شهرداري تا بهبود کامل شرايط جوي  در آماده باش کامل خواهند بود.
 
منتظري با اشاره به فعاليت 7 اکيپ سازمان مديريت پسماند براي رفع آبگرفتگي معابر عنوان کرد:با توجه به بارش رحمت الهي در هفته جاري، ستاد مقابله با بحران سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از ساعات اوليه شروع بارندگي با استفاده از 2دستگاه لودر،15دستگاه پمپ آب، 2 دستگاه آتيسر، 15 دستگاه خاور و بکار گيري 350 نفر نيروي انساني و کيسه شن مورد نياز نسبت به بازگشايي تمامي معابر اصلي ،کوچه ها و خيابان‌هاي سطح شهر اقدام کرد.
 
منتظري درباره سطح انتظارات شهروندان در زمان بارش، خاطرنشان کرد: صبر و حوصله شهروندان در ارائه خدمات يک ضرورت است زيرا ارائه خدمات همزمان در تمامي نقاط شهر مقدور نيست که در اين راستا لازم است شهروندان ما را ياري دهند.
 
وي اضافه کرد: بخش قابل توجهي از آبگرفتگي‌ها در زمان بارش ناشي از زباله‌ها و نخاله هايي است که شهروندان و کسبه داخل نهرها و جوي‌هاي آب تخليه مي کنند و به مرور زمان باعث انسداد مجاري عبور آب مي‌شود.
 
منتظري با اشاره به اينکه باران موهبتي الهي است ،با ابراز خرسندي از توجه و همکاري شهروندان در ارائه خدمات مطلوب، عنوان كرد: به طور قطع بدون کمک شهروندان نمي ‌توان به شکل مطلوب خدمات‌ رساني کرد چرا که خدمات‌ رساني مناسب‌ در گرو مشارکت شهروندان به وي‍ژه در زمانهاي حساس و بحراني است.
 
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين  در پايان خاطر نشان کرد: شهروندان مي توانند مشکلات و معضلات احتمالي به هنگام بارش ها را با شماره تلفن  33327565 اطلاع رساني کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط