دوشنبه ۱۳۹۱/۰۱/۲۱

عسگري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

توزيع 29 هزار کيسه زباله و 7 هزار تقويم سال 1391 در ميان شهروندان قزويني

در روز سيزدهم فروردين(روز انس با طبيعت) 17 هزار کيسه زباله و 12 هزار کيسه زباله ي ويژه خودرو به صورت رايگان توزيع شد، در اين روز تعداد 7 هزار تقويم که با مشارکت سازمان حفاظت محيط زيست استان قزوين تهيه شده بود نيز توزيع شد.

 

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: در روز سيزدهم فروردين سال جاري (روز انس با طبيعت) 17 هزار کيسه زباله و 12 هزار کيسه زباله ي ويژه خودرو به صورت رايگان در ميان شهروندان توزيع شد، در اين روز تعداد 7 هزار تقويم که با مشارکت سازمان حفاظت محيط زيست استان تهيه شده بود نيز توزيع شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ عباس عسگري افزود: براي جلوگيري از آلودگي محيط زيست، حفظ پاکيزگي سطح شهر، فضاي سبز و همچنين حفظ زيبايي سيماي شهري در روز سيزدهم فروردين سال جاري توزيع کيسه زباله رايگان و جمع آوري آن در ورودي ها و خروجي هاي شهر قزوين در دستور کار ايستگاه هاي هفتگانه ي سازمان قرار گرفت.
عسگري در رابطه با محل توزيع و جمع آوري کيسه هاي زباله ي رايگان خاطرنشان کرد: ابتداي جاده ي نجف آباد، جاده ي الموت، مصلي، بوستان باراجين، انتهاي خيابان نواب و پشت دانشگاه علوم پزشکي، بهشت فاطمه (س)، دوراهي همدان، ابتداي نسيم شمال، ميدان حمل و نقل، ابتداي جاده ي اسماعيل آباد، ميدان مينودر و تمامي بوستان هاي سطح شهر از جمله محورهاي توزيع کيسه هاي ويژه ي جمع آوري پسماندها بود.
مديرعامل سازمان پسماند در پايان ضمن تشکر از همکاري و مساعدت شهروندان در حفظ محيط زيست خود در روز انس با طبيعت اظهار داشت: ماموران سازمان مديريت پسماند از ساعت 7:30 الي 12 جهت توزيع کيسه ها در سطح شهر مستقر بوده و از ساعت 19 نيز حمل کيسه هاي زباله اي که در اين روز توسط شهروندان جمع آوري شده بود آغاز و تا ساعاتي از شب ادامه داشت. لازم به ذکر است ميزان 95 تن زباله از دامان طبيعت که شهروندان روز سيزدهم فروردين را در آن سپري کردند جمع آوري و به جايگاه دفن منتقل گرديد.

 

تصاویر مرتبط