سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۳

منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي سازمان پسماند به 270 پبام مردمي در سامانه 137

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: در مرداد ماه سال جاري 270 پيام در رابطه با فعاليت هاي سازمان مديريت پسماند از سامانه 137 دريافت شدكه پنجاه موردآن مربوط به درخواست شهروندان براي شستشوي مخازن بود.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري افزود: تعداد کل درخواست هاي ثبتي درمرداد ماه 94 ،دويست و هفتاد  مورد بوده که از اين تعداد57 مورد به شستشوي مخازن ،39 مورد به رفت و روب و 33 مورد نيز به لايروبي و پاکسازي انهار و جوي ها اختصاص داشته است.
 وي، ميانگين  تاييد عملکرد و رضايت شهروندي را در کل درخواست ها 70 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: از کل پيام ها و در خواست هاي اعلام شده 70 درصد رضايت شهروندي را بدنبال داشته و 27 درصد پيام ها نيز از طريق اطلاع رساني و بالا بردن سطح آگاهي شهروندان به نحوه عملکرد سازمان مديريت پسماند اقدام گرديد و 3 درصد باقيمانده را نيز پيام هاي در دست اقدام و زمانبر تشکيل مي دادند.
وي تصريح کرد:از 57 پيام مربوط به شستشوي مخازن 90 درصد رضايت شهروندي را بدنبال داشته و رفت و روب و لايروبي نيز به طور ميانگين 75 درصد رضايتمندي شهروندي را کسب کرده است.
اين مسئول اضافه کرد:نکته قابل توجه کاهش چشمگير پيامهاي مربوط به جمع آوري و حمل زباله هاي سطح شهر در تابستان سال جاري است که نتيجه تلاش و کوشش همه جانبه مجموعه سازمان ميباشد.
منتظري افزود: از شهروندان درخواست مي‌شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا سازمان بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد خواسته شده را بر طرف کند.
وي در پايان تصريح کرد: مسئولين ايستگاه هاي ششگانه خدمات شهري سازمان بايد خود را مستقيماً پاسخگو و مسئول رسيدگي به درخواست‌ها و نيازهاي مطرح شده شهروندان در سامانه 137 دانسته و در کنار عوامل اجرايي پيگيرانه و با جديت، رسيدگي به درخواست هاي شهروندان را در دستور کار قرار دهند.

 

تصاویر مرتبط