پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۲

به مناسبت هفته بسیج؛

آئین تجلیل از پاکبانان نمونه قزوین برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مستضعفان؛ آئین تحلیل از پاکبانان نمونه و بسیجیان فعال سازمان مدیریت پسماند شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ،به مناسبت هفته بسیج  مراسم ویژه ای در روز چهارشنبه یکم آذرماه با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین ،مدیران شهری،فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر شهرداری و پاکبانان زحمت کش این سازمان در سالن قائم شهرداری برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم مهدی امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند ضمن خوش آمدگویی به میهمان و تبریک هفته بسیج به بیان خدمات و فعالیت های این سازمان پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ آئین تجلیل از پاکبانان با حضور فرمانی رئیس، حق شناس نایب رئیس، فصیحی رامندی، صلح جو و چگینی اعضای شورای اسلامی شهر، امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند، سرهنگ بخشی فرمانده بسیج پایگاه شهد باهنر و مدیران شهری در محل سالن قائم شهرداری قزوین  برگزار شد. 

 

بر اساس این گزارش؛ حجت الاسلام فاضل خراسانی از اساتید حوزه و دانشگاه مشهد مقدس از جمله سخنرانان این مراسم بود که ایشان نیز ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان این سازمان مطالبی را در خصوص اخلاق در خانواده وسبک زندگی اسلامی بیان کرد.

 

همچنین فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین نیز با قدردانی از زحمات شبانه روزی مجموعه سازمان پسماند جهت خدمت به شهروندان و تلاش برای جلب رضایت آن ها ،ضمن برشمردن ویژگی های یک فرد بسیجی ،سردار شهید سلیمانی را الگوی کامل بسیجیان معرفی کرد.

 

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از پاکبانان نمونه و بسیجیان فعال سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط