سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۱۰

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

نظافت ويژه شهر براي برگزاري مجمع شهرداران آسيايي در قزوين

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت:جهت برگزاري هرچه باشکوه تر پنجمين اجلاس شهرداران آسيايي، سطح شهر به صورت ويژه نظافت و پاکسازي شد.

 

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري افزود: سازمان مديريت پسماند شهرداري در راستاي برگزاري باشکوه پنجمين اجلاس شهرداران آسيايي در قزوين که با حضور شهرداران شهر هاي آسيايي و تعدادي از مقامات شهري و محلي، کارشناسان و صاحب نظران مديريت شهري برگزار مي شود، يک هفته قبل از برگزاري مراسم ،کارهاي اجرايي خود را آغاز کرد.
وي افزود: علاوه بر فعاليت هاي روزانه سازمان ،پاکسازي  پوسترها و تبليغات کاغذي نصب شده بر ديوارهاي شهر، جمع‌آوري پسماندهاي ساختماني تخليه شده در معابر، تخليه‌ مجدد مخازن زباله و شست‌وشوي آنها، آب‌پاشي معابر اصلي، جايگزيني مخازن نو ،شستشو و لايروبي ويژه انهار و جوي ها از عمده‌ترين برنامه‌هاي اختصاصي  سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين قبل از برگزاري اجلاس بود.
منتظري تصريح کرد: در اين عمليات پاکسازي سازمان با بيش از 248  نيروي‌هاي انساني و ناظران به همراه بيش از 36 دستگاه و ماشين‌آلات جمع‌آوري پسماندها و شست‌وشوي معابر شامل تانکر آب، خاور، خودرو و جاروب‌هاي مکانيزه و شستشوي مخازن،باب کت (ميني لودر) اقدام به نظافت کامل معابر به صورت اختصاصي و جمع‌آوري ويژه پسماندها از سطح شهر کرد.
وي اظهار کرد: اين رويداد بين المللي از ساعت 9 صبح روز هفتم شهريور در تهران آغاز و ساعت 7 بعد از ظهر روز دهم شهريور در قزوين به پايان خواهد رسيد.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با اشاره به آماده باش نيروهاي خدماتي افزود: عوامل خدمات شهري سازمان در حين برگزاري اجلاس تا پايان آن به صورت آماده باش درسطح شهر و  ايستگاه هاي ششگانه سازمان حضور دارند .
وي در پايان ضمن تشکر از تمامي شهروندان به جهت مشارکت همه جانبه در حفظ سيماي شهري اضافه کرد:حفظ و نگهداري نظافت و پاکيزگي شهر در اين ايام بيش از پيش حائز اهميت است و انتظار ميرود شهروندان و کسبه در رعايت اصول مديريت صحيح بر پسماند ها خصوصا انتقال زباله راس ساعت 9 شب اهتمام ويژه داشته باشند و از قرار دادن زباله و پسماند در معابر شهر جدا خودداري نموده و ميزبان شايسته اي براي شهرداران کشور هاي آسيايي در اين اجلاس باشند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط