شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۳

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

مراسم تجليل از «پيام آوران پاکي» برگزار شد

مراسم تجليل از پيام‌آوران پاکي "پاکسازي شهر و ترويج فرهنگ رعايت نظافت شهري از سوي تشکل هاي مردم نهاد در ايام محرم" با حضور جمعي از مديران شهرداري، اعضاي شوراي اسلامي شهر و شوراي هيئت هاي مذهبي قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري در اين مراسم گفت: در ايام محرم امسال تشکل‌هاي مردم نهاد زيست محيطي، سازمان‌هاي زيبا سازي و فرهنگي ورزشي شهرداري، مداحان،ائمه جماعات و روساي هيئت هاي مذهبي، شوراي شهر و استانداري قزوين نقش موثري در پاکسازي شهر داشتند.

مجتبي منتظري افزود: البته معضلاتي نيز وجود داشت که رفع اين چالش‌ها نيازمند کارگروه‌هاي تخصصي براي کالبد شکافي و چاره‌انديشي اين مشکلات مي‌باشد تا بتوانيم در آينده با توان و پتانسيل بيشتري به مردم خدمت کنيم.

وي با بيان اين مطلب که انجام کارهاي فرهنگي نيازمند آموزش است، اظهار کرد: رفتار خاشعانه رفتگران دليل مورد توجه قرار گرفتن عملکرد آنان است، لذا داشتن رفتاري  متواضع در انجام کارهاي آموزشي و فرهنگي تاثير بيشتري بر مخاطب دارد.

منتظري با قدرداني از حضور موثر تشکل هاي مردمي زيست محيطي در پاکسازي شهر در ايام محرم، خاطرنشان کرد: شناخت متقابل از اختيارات و وظايف قانوني و ارزيابي پتاسيل هاي يکديگر سبب مي شود تا شهرداري و تشکل هاي مردم نهاد همکاري و تعامل بهتر و سازنده تري داشته باشند.

وي اظهار کرد: به نتيجه رسيدن پيگيري هاي اين تشکل هاي مردمي در حوزه هاي مختلف نظير آلودگي هوا و نظافت شهري نيازمند آن است که تشکل هاي مردم نهاد زيست محيطي شکل حقوقي بگيرند.

منتظري از تشکل هاي مردمي محيط زيست خواست تا از توان و پتانسيل تمام دستگاه هاي اجرايي براي رعايت محيط زيست شهري استفاده کنند و آنان را دعوت به همکاري با شهرداري جهت داشتن شهر پاکيزه و زيبا کنند و همواره نوک انتقادهاي خود را سمت شهرداري نگيرند.

وي همچنين از تشکل هاي مردمي زيست محيطي خواست تا در کنار انتقادهاي سازنده به ارائه راهکارهاي عملي و منقطي براي پيچيدن نسخه‌هاي فني و مهندسي کاربردي براي داشتن شهري ايده آل بپردازند.

پايان پيام

           

 

تصاویر مرتبط