سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۳

الموتي، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين خبر داد؛

ساماندهي ميوه فروشان سيار درشهر قزوين

حميدرضا محمدي الموتي معاون خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري جهت ساماندهي و انتظام بخشي وانت بارها در کوتاه ترين زمان ممکن اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش روابط عمومي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين الموتي بيان کرد : از مدت ها قبل برخوردهاي مقطعي براي ساماندهي وانت بارها صورت گرفته است اما مديريت شهري بايد با تعامل با ديگر مسئولان بهترين گزينه را براي ساماندهي وانت بارها انتخاب کند.

وي گفت : اين وانت بارها در بعضي از خيابان هاي اصلي شهر، مشکلاتي از جمله ترافيک در ساعت هاي خاص ايجاد مي کنند و با سدمعبر در زيبايي شهر نيز مشکلاتي ايجاد کرده اند به همين منظور جلسه اي با حضور مديران مناطق شهرداري ، معاون شهرسازي و معماري ، مديرعامل سازمان ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري و ديگر ارگان هاي ذيربط تشکيل شد .

معاون خدمات شهري شهرداري قزوين افزود: در زمينه ساماندهي وانت بارهاي ميوه‌فروش، زمين‌هاي مختلفي در نظر گرفته شد تا با بررسي‌هاي لازم وانت‌بارها با همکاري مناطق سه‌گانه شهرداري جمع آوري و در مکان‌هاي موردنظر استقرار يابند تابتوانند محصولات خود را به مردم عرضه کنند.

وي تصريح کرد: در صورت واگذاري زمين هاي مناسب سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري جهت ساماندهي و انتظام بخشي وانت بارها در کوتاه ترين زمان ممکن اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

الموتي درپايان اذعان کرد: ساماندهي وانت بارها نيازمند عزمي راسخ از سوي تمامي دستگاه هاي مربوطه از جمله نيروي انتظامي ، فرمانداري و دادگستري مي باشد تا بتوان هم ترافيک موجود در شهر را کاهش داد و هم زيبايي شهر را بهبود بخشيد.

 

تصاویر مرتبط