دوشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۹

منتظري، رئيس هيئت دوچرخه‌سواري شهرستان قزوين شد

مراسم معارفه رئيس هيئت دوچرخه سواري شهرستان قزوين با حضور قدير مذهب رييس هيات دوچرخه سواري استان و جمعي از اعضاء مجمع هيئت دوچرخه سواري استان در محل دفتر مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ بنا به پيشنهاد هيئت دوچرخه سواري استان  در حکمي مجتبي منتظري مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين به عنوان  رئيس هيئت دوچرخه سواري شهرستان قزوين معرفي شد.
در اين مراسم قدير مذهب، رييس هيئت دوچرخه سواري استان قزوين با معرفي  مجتبي منتظري به عنوان رييس هيئت دوچرخه سواري شهرستان قزوين، پويايي و تحرک را از شاخصه‌هاي مهم و اساسي يک جامعه زنده و توانمند عنوان  بيان کرد: يک جامعه پويا براي دست‌يابي به اهدافي که مد نظر دارد نيازمند برنامه ريزي درست و بهره گيري از تمامي فعالان و مديران ورزشي است.
وي افزود: به طور قاطع با حضور مهندس منتظري که مديري لايق و ورزشي است دوچرخه سواري استان با شتاب بهتر و بيشتري روند رو به رشد خود را طي خواهد کرد.
در ادامه اين مراسم مجتبي منتظري مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين و رييس هيئت دوچرخه سواري شهرستان با خرسندي  از حسن توجه و اعتماد رياست هيئت دوچرخه سواري و اعضاء مجمع گفت: راه اندازي کانون استعداديابي و خانه دوچرخه سواري از برنامه هاي اولويت دار ما براي قزوين است که اميدواريم با مشارکت و همدلي تمامي مسئولين و ورزشکاران عزيز به اين مهم دست يابيم.
وي اظهار کرد: بايد تلاش شود تا از ظرفيت ها و توانمندي هاي همه افراد استان در جهت پيشبرد اهداف فرهنگي و ورزشي هيئت بهره ببريم و در رشته هايي  چون دوچرخه سواري که پتانسيل و ظرفيت آن در شهرستان وجود دارد سرمايه گذاري شود.
وي تصريح کرد: هيئت استان قزوين گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواري در سطح شهر و استان و ايجاد زير ساخت‌هاي لازم براي اين رشته را در دستور کار دارد.
منتظري ادامه داد: استان قزوين پتانسيل و ظرفيت خوبي در توسعه رشته دوچرخه سواري دارد که قطعا با حمايت مسئولين و تلاش هاي مضاعف شاهد افتخارآفريني جوانان قزويني در ميادين مختلف خواهيم بود.
وي در اين آيين با بيان اينکه در استان قزوين همه ظرفيت‌ها براي رشد رشته ورزشي دوچرخه‌سواري وجود دارد، اظهار کرد: با استفاده از توان جوانان مستعد استان و پيشکسوتاني که وجود دارند ميتوان  در اين رشته ورزشي تحول ايجاد کرد.
منتظري، رييس هيات دوچرخه سواري شهرستان قزوين، در پايان اين مراسم اظهار داشت: من دست همکاري را بسوي همه دراز مي کنم و اميد وارم  بتوانيم با تعامل و همياري همه دوستداران ورزش ،دوچرخه سواري استان درسطح بالاي رده هاي کشوري و جهاني معرفي شود.
پايان پيام

  

تصاویر مرتبط