دوشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۱

الموتي، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين خبر داد؛

جانمايي و ساماندهي 1200مخزن زباله در شهر قزوين

حميدرضامحمدي الموتي، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: هزار و 200 مخزن جمع آوري زباله در شهر جانمايي شده که بيشترين تعداد اين مخازن در شمال شهر است زيرا به دليل کم عرض بودن معابر جنوب شهر، جمع‌آوري زباله‌ به صورت مکانيزه در اين مناطق امکان‌پذير نيست.

به گزارش روابط عمومي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين؛ الموتي افزود: يکي از مهمترين اقدامات حوزه خدمات شهري جانمايي و ساماندهي مخازن زباله است که هر سال به طور منظم انجام مي‌شود.

وي گفت: مخازن زباله در سطح شهر بر مبناي طرح تهيه شده توسط سازمان خدمات طراحي و بر اساس بهترين مسيرهاي دسترسي، مواجهه با کم ترين مشکلات ترافيکي و جمع آوري بيشترين ميزان زباله در کمترين مسير حرکت، جانمايي مي‎شود.

الموتي يادآور شد: در سال جاري 700 ميليون تومان اعتبار براي خريد مخازن زباله در سطح شهر قزوين اختصاص داده شده است که تاکنون 200 ميليون تومان آن محقق شده است.

وي در پايان گفت: جمع‌آوري زباله‌ها بر اساس برنامه‌اي منظم در هر شب در تمام سطح شهر انجام مي‌شود و مخازن زباله به منظور حفظ پاکيزگي و جلوگيري از انتشار آلودگي، دو بار در هفته شستشو و از موادي به نام جرمي سايد که ضد عفوني کننده مي‌باشد براي شستشوي سطل هاي زباله استفاده مي شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط