چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۰۷

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين تشريح کرد؛

تشريح اقدامات سازمان پسماند قزوين براي ايام مبارک دهه فجر

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: سازمان مديريت پسماند با برنامه ريزي ويژه و با بكارگيري كامل امكانات و نيروها در راستاي برگزاري هر چه باشكوهتر جشن هاي پيروزي انقلاب اسلامي در ايام مبارك دهه فجر اقدام مي کند.

 

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ مجتبي منتظري با تبريک ايام‌الله دهه فجر و با تأکيد بر آمادگي سازمان مديريت پسماند براي اجراي باشکوه مراسم دهه مبارک فجر افزود: امسال هم‌زمان با ايام دهه فجر اقدامات مختلفي در سطح شهر انجام خواهد شد.

منتظري اضافه کرد: فضاسازي مناسب، تزئين و آذين‌بندي ساختمان اداري با نصب پرچم، بنر و پلاکارد و ريسه روشنايي، ارسال پيامک تبريک ايام‌الله 12 و 22 بهمن به شهروندان،تقدير از پاکبانان به‌منظور تکريم از مقام والاي پاکبان و خانواده‌هاي اين عزيزان و درج شعار با موضوع گراميداشت ايام ا.. دهه فجر بر سربرگ مکاتبات اداري از برنامههاي اجرايي اين سازمان در اين ايام مبارک خواهد بود.

وي حضور مديرعامل و کليه کارکنان سازمان در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن همراه با اقشار مختلف مردم، آماده‌باش بودن خودروها و تجهيزات موردنياز براي خدمات‌رساني در زمان راهپيمايي 22 بهمن، اقدام ويژه در جمع‌آوري پسماندهاي عمراني و ساختماني  و حذف عناصر نازيباي سطح شهر، آبپاشي و تنظيف شهر به‌صورت ويژه در دهه مبارک فجر و همچنين نظافت مسير راهپيمايي 22 بهمن از ديگر برنامه‌هاي اجرايي اين سازمان در اين ايام مبارک نام برد.

وي تأکيد کرد: نظافت و پاکيزگي شهر براي اجراي مراسم 22 بهمن به‌صورت ويژه موردتوجه است و جانمايي و استقرار دقيق همه امکانات سازمان براي راهپيمايي 22 بهمن توسط سازمان مديريت پسماند صورت گرفته است.

منتظري با اشاره به شستشوي معابر و مخازن و همچنين رفت‌وروب ويژه  معابر در اين ايام تصريح کرد: طرح فوريتي نظافت و پاک‌سازي ويژه معابر شهر تا پايان دهه فجر در دستور كار سازمان قرار گرفته است و پس از راهپيمايي شكوهمند روز 22 بهمن ماه نيز تداوم خواهد داشت.

وي در خاتمه يادآور شد:مردم فهيم شهر قزوين در چارچوب شعائر اسلامي و اعتقادي دين مبين اسلام نسبت به حفظ نظافت عمومي شهر نهايت همکاري و همدلي را با عوامل سازمان به عمل آورند تا شهري سالم و تميز در اين ايام داشته باشيم.

پايان پيام

 

 

 

 

تصاویر مرتبط