دوشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۰۶

فصيحي‎رامندي، رييس شوراي اسلامي شهر قزوين:

منافع استاني و ملي در پروژه‌هاي شهري بر منافع سازماني ارجحيت دارد

فرج‎اله فصيحي‎رامندي، رييس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: در اجراي پروژه‌هاي شهري منافع استاني و ملي بر منافع سازماني ارجحيت دارد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ فصيحيرامندي در آيين کلنگزني و افتتاحيه پروژه‌هاي شهري به مناسبت گراميداشت هفته شورا افزود: براي موفقيت و توسعه شهر و استان قزوين بايد تمامي مديران استان از تصميمات مديريت ارشد استان پيروي کنند و نگاه جزيره‌اي و سازماني در تصميم گيري‌ها تا حد امکان نداشته باشند.

وي با اشاره به اينکه براي داشتن شهر و استاني توسعه يافته، پيشرفته و قابل سکونت بايد مديران استان منسجم و هماهنگ عمل کنند، اظهار کرد: براي دست‌يابي به منابع ملي و توسعه استان بايد مديران در تصميم گيري‌ها متحد عمل کنند و در حضور مقامات ملي نگاه سازماني خود را مطرح نکنند تا بتوان از اين اعتبارات بهره برد.

رييس شوراي اسلامي شهر قزوين ادامه داد: زماني که مديريت ارشد استان تصميمي را در حضور مقامات ملي بيان مي‌کند بايد مديران زيرمجموعه نظرات خود را در جلسات داخلي مطرح و در حضور مقامات بالاتر براي حفظ منافع استاني از بيان نظرات مخالف، دوري کنند.

فصيحيرامندي از برنامه‌هاي شوراي چهارم را توجه به مناطق کمتر توسعه يافته و نواحي منفصل شهري اعلام کرد و گفت: با پيگيري‌هاي مديريت شهري قزوين اين پروژه‌ها در نواحي منفصل شهري به ارزش 60 ميليارد ريال کلنگزني و بهرهبرداري شد.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط