یکشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۰۶

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

رودخانه بلوار خرمشهر قزوين لايروبي شد

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: رودخانه بلوار خرمشهر حد فاصل ميدان تهران قديم تا چهار راه وليعصر(عج) لايروبي شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري افزود: با توجه به اينکه درفصل تابستان، رويش بوته‌هاي خودرو، در بستر رودخانه‌ها و وجود حشرات موذي و ... باعث ايجاد مزاحمت براي ساکنان اطراف رودخانه‌ها مي‌شود، لايروبي رودخانه‌هاي شهر در برنامه کاري قرار گرفت.

وي اضافه کرد: در همين راستا و در ادامه  اجراي طرح لايروبي و پاکسازي رودخانه‌ها و کانال‌هاي شهر اين بار رودخانه  بلوار خرمشهر از چهار راه وليعصر(عج) تا ميدان تهران قديم  لايروبي و پاکسازي شد.

اين مسوول با اشاره به اينکه عمليات لايروبي بستر رودخانه بلوار خرمشهر تا پايان هفته جاري ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در اين عمليات پاکسازي يک دستگاه باب کت(ميني لودر)، 5 دستگاه کمپرسي 10 تن و 10 نفر نيروي انساني بکارگيري شده‌اند و تاکنون 120 سرويس ضايعات و گل و لاي جمع آوري و به جايگاه پسماندهاي عمراني و ساختماني منتقل شده است.

منتظري در ادامه خاطر نشان کرد: سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين براي ارتقاء  سلامت عمومي و پاکيزه نگه داشتن محيط شهري و زندگي شهروندان به ويژه شهروندان و ساکنان اطراف رودخانه‎ها، همه ضايعات، خار و خاشاک و زباله‌هاي داخل رودخانه‌ها را که چهره زشتي را به سيماي شهري و محيط اطراف داده است را پاکسازي مي‌کند.

وي در پايان از شهروندان خواست تا با همکاري و حفظ و حراست از رودخانه‌ها، سازمان  را در کاهش آلودگي‌هاي زيست محيطي رودخانه‌ها ياري کنند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط