سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۵

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

زباله‌گردهاي شهر قزوين سامان‌دهي مي‌شوند

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: با هدف سازمان‌دهي فعاليت زباله‌گردها، از فعاليت زباله گردهاي بدون مجوز قانوني با همکاري عوامل نيروي انتظامي مستقر در شهرداري قزوين جلوگيري مي‌شود .

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري افزود: اين دسته از افراد در صورت دارا بودن شرايط لازم و مندرج در آيين نامه اجرايي همچون بلوغ کاري ، سلامت جسماني و عدم اعتياد مي توانند براي سامان دهي و دريافت مجوز فعاليت به شرکت هاي طرف قرارداد اين سازمان مراجعه کنند.

وي ادامه داد: تا پس از سير مراحل اوليه پذيرش و اخذ مجوز فعاليت، با وسيله پلاک شده و لباس فرم در محدوده کاري معين شده مشغول کار و فعاليت شوند در غير اين صورت با تذکر و توقيف بار جمع آوري شده در نوبت اول و در صورت مشاهده با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي خواهند شد.

وي تصريح کرد: اين ساماندهي با هدف تامين بهداشت محيط صورت گرفته و از عموم مردم تقاضا مي‌شود تا از ارائه و تحويل مواد بازيافتي خود به اين دسته از افراد خودداري کنند.

منتظري افزود: پيمانکاران طرف قرار داد اين سازمان آمادگي تحويل مواد بازيافتي را در مبدا داشته و عموم شهروندان مي‌توانند از طريق تماس با شماره 137 و يا 33676986( ستاد مرکزي تفکيک از مبدا ) مراتب را اطلاع رساني کرده تا در اولين فرصت نسبت به تحويل مواد بازيافتي در مبدا اقدامات لازم صورت گيرد.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در پايان با اشاره به اين نکته که طرح برخوردبا زباله گردها ادامه خواهد داشت، گفت: از ابتداي اجراي اين طرح در تيرماه تاکنون از فعاليت 50 متخلف جلوگيري شده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط