یکشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۰۴

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين

كليه كوچه ها وخيابانها بصورت روزانه تنظيف و رفت وروب مي شود

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين اعلام كرد :با توجه به تقاضاي مردم شريف و فهيم شهر قزوين مبني بر رعايت بهداشت و نظافت محيط زيست خود ،در قرار داد سال جاري مقرر شد تا كوچه ها و معابر بصورت روزانه تنظيف و رفت و روب گردد.

 

عسگري از شهروندان عزيز تقاضا كرد چنانچه در اين امر از سوي هر يك از پيمانكاران تعلل يا كوتاهي مشاهده شد بلافاصله از طريق سامانه 137 به سازمان مديريت پسماند اطلاع رساني نمايند .
ايشان اذعان داشت :با توجه به افزايش 30 درصدي ساخت و سازها در سالهاي اخير و الحاق روستاهاي چوبيندر ،خيرآباد ،حسن آباد ،وثوق آباد ،اسماعيل آباد ،اكبر آباد و امير آباد موجب گرديده سازمان  با هزينه بالايي اقدام به رفت و روب و جمع آوري زباله هاي حوزه فعاليت خودنمايد لذا انتظار داريم شهروندان گرامي براي رعايت هرچه بيشتر  مسائل بهداشتي فقط در ساعت 9 شب(21) زباله هاي خود را از منزل خارج كرده و چنانچه موفق به اين كار نشدند زباله هاي خود را يا در منزل نگهداري كرده و يا در مخازن تعبيه شده در ابتداي كوچه قرار دهند .
ايشان خاطر نشان كرد:با گرم شدن هوا و نزديك شدن به فصل تابستان و كاهش آب انهار و رودخانه ها لازم است نسبت به حفظ بهداشت محيط خود كوشا بوده و به هيچ عنوان اضافات ساختماني و زباله هاي خود را داخل انهار تخليه نكنيم تا شاهد شيوع بيماريهاي ميكروبي و انگلي در سطح شهر نباشيم .
لازم است همشهريان عزيز بدانند كه در كوچه ها و خيابانهايي كه مخازن مكانيزه نصب شده است به هيچ عنوان زباله به صورت سنتي و دستي جمع آوري نمي شود پس درخواست داريم زباله هاي خود را به موقع و درون مخازن قرار دهند .
اين مقام مسئول در آخر اظهار داشت:پل ارتباطي مردم و سازمان سامانه 137 بوده و هر گونه كوتاهي ،خلل،نياز،ضرورت ويا هر بحث ديگري در خصوص مسائل مديريت پسماند رابه اين سامانه اطلاع داده تا بتوانيم با شرايط بهتر و مطلوب تر خدمتگذار شهروندان محترم باشيم

 

تصاویر مرتبط