پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۲۲

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

با همکاري خوب مردم خدمت گزار شايسته اي بوديم

سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با هدف تکريم شعائر اسلامي و با محوريت عاشوراي حسيني با برنامه ريزي دقيق و همکاري منظم، همچون سنوات گذشته شهر را پاکيزه به شهروندان تقديم داشت.

سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با هدف تکريم شعائر اسلامي و با محوريت عاشوراي حسيني ، با هماهنگي و برنامه ريزي هاي مدون و برگزاري جلسات مختلف با کليه همکاران ستادي و عملياتي خود و پيمانکاران خدمات شهري به استقبال اين ماه عزيز رفته و تا پايان مراسم شام غريبان به نظافت وپاکسازي تمام نقاط مختلف شهر پرداخت.

مهندس مجتبي منتظري با بيان خبر فوق افزود: اين سازمان با قراردادن مخازن جمع آوري زباله در مقابل مساجد، تکايا و حسينيه ها ودرمحل تردد عزاداران از يکسو و توزيع انواع کيسه هاي  زباله به مساجد ، تکايا وهيات هاي مذهبي جهت جمع آوري پسماندها خود از سوي ديگر ؛ انواع پسماند ها و ظروف يکبار مصرف را از مخازن جمع آوري و براي دفن به مجتمع محمدآباد منتقل کرده است.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين ضمن تقدير از همياري پاکبانان و حاميان محيط زيست تشکل هاي مردم نهاد که با مساعدت خود درجمع آوري پسماندها و نظافت سطح شهر با اين سازمان همکاري داوطلبانه داشته اند ، تصريح کرد: در طول دهه اول محرم 7دستگاه خودرو پرس ،3دستگاه خودرو واتر جت ، 6 دستگاه خودرو مخزن شوي مکانيزه ،5 دستگاه تانکرآب ، 5 دستگاه خودرو مکانيزه و 21 دستگاه خاور جهت جمع آوري پسماندها بکارگيري شده است.

مهندس منتظري با اشاره به نقش فرهنگ سازي در اجراي هرچه بيش تر جلب همکاري مردم با پاکبان در حفظ نظافت شهر تاکيد کرد : دراين راستا روابط عمومي اين سازمان با نصب 130 پلاکارد،11فيسکچر و 6داربست در مقابل اماکن متبرکه و امامزاده‌ها، تکايا، حسينيه‌ها و مساجدبا مضامين حفظ پاکيزگي شهرو کمک به پاکبانان مردم را به انجام اين مهم فراخواند.

وي در پايان ضمن تقدير از تمامي عزاداران حسيني که با رعايت نظافت پيرامون  خود ، پاکبانان اين سازمان را در ارائه خدمات بهتر و بيش تر ياري رسانند ، افزود: اميدواريم با همکاري خوب مردم هميشه خدمتگزارشايسته اي براي آنان باشيم.

 

 

تصاویر مرتبط