چهارشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۲۲

روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

برندگان جشنواره بزرگ نامه‌نويسي "نامه‌اي به پاکبان" اعلام شد

برندگان جشنواره بزرگ نامه نويسي "نامه‌اي به پاکبان" از سوي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين اعلام شد.

آرش شايسته‌نيا، دبير جشنواره "نامه‌اي به پاکبان" درباره اين جشنواره گفت: اين جشنواره مورد اقبال و توجه دانش آموزان قرار گرفت تا آنجا که در طول مهلت ارسال آثار، بيش از 250 نامه از سوي سه گروه دانش آموزي به دبيرخانه اين جشنواره وصول شد که اين آثار پس از پايان مهلت ارسال در اختيار داوران جشنواره جهت بررسي و انتخاب بهترين‎ها با توجه به مقطع تحصيلي قرار گرفت.

وي با تقدير از سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در همراهي با اين سازمان در اجراي تبليغات محيطي و اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوين در اطلاع رساني به مدارس و تمامي رسانه‌هاي مکتوب، مجازي، ديداري و شنيداري افزود: تمامي داوران اين جشنواره بر اساس حوزه فعاليت آنان در زمينه داستان نويسي، روزنامه نگاري، شاعري و ترانه سرايي انتخاب شدند که زير نظر اداره پژوهش شهرداري قزوين و با برگزاري جلسات متعدد آثار منتخب و برگزيدگان معرفي شدند.

شايسته نيا تصريح کرد: کار داوري در مقطع دبستان بر عهده استاد سعيد عاشقي، از شاعران و ترانه سرايان کشور بود و دکتر کبري درويش پيشه، مديرمسوول و صاحب امتياز هفته نامه مادران ودختران و مدرس دانشگاه‌هاي استان و استاد حسن لطفي، نويسنده و کارگردان سينما و مدرس کارگاه‌هاي داستان نويسي نيز به ترتيب آثار رسيده در مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم را برعهده داشتند و در کنار آنان دکتر عباس کشاور، رييس اداره پژوهش شهرداري قزوين تيم داوري را مديريت و راهبري مي‌کرد.

دبير جشنواره "نامه‌اي به پاکبان" افزود: در نظر داريم با توجه به شناخت کمي و کيفي اين جشنواره از يک سو و استقبال شهروندان، جشنواره دوم را در سال آينده و بصورت کشوري و در سه حوزه دانش آموزي، دانشجويي و آزاد برگزار کنيم.

شايسته نيا بيان کرد: تلاش خواهيم کرد تا همه نامه‌هاي رسيده را به نشان قدرداني از تمامي خالقان آثار در يک جلد منتشر و در اختيار پاکبانان شهرمان قرار دهيم.

وي اعلام کرد: در مقطع ابتدايي علي رحماني، صبا فلاح صفري و امير محمد امين به ترتيب نفرات اول تا سوم و آثار آنيسا قاسمي، فاطمه افلاطوني، اسماعيل هاشمي، شکيبا سرديوند چگيني، يلدا شيخ محمدي، سبحان گودرزوند و رژينا خوش پيام شايسته تقدير شناخته شدند.

وي با اشاره به اينکه در مقطع متوسطه اول هيچ يک از آثار ارسالي از سوي دانش آموز حائز کسب رتبه اول و دوم نگرديده است، افزود: نامه عرفان دودانگه عنوان مقام سومي را از آن خود کرد و آثار معين لشگري، محدثه محمدزاده و فاطمه محمدي بعنوان آثار شايسته تقدير شناخته شدند.

شايسته نيا نفر اول مقطع متوسطه دوم را فاطمه قاسمي و نفردوم را رقيه احمدي و نفر سوم را به اشتراک نامه‌هاي علي جباري راد و سروين غياثوند اعلام کرد و گفت: نامه هاي سحر افشار، زهرا لباسچي و الهام امين هم در اين مقطع شايسته تقدير شناخته شدند.

وي در پايان اعلام کرد: به‌زودي جوايز اين جشنواره در مراسمي تقديم آنان خواهد شد.

 

تصاویر مرتبط