چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۸/۰۳

شهرام فر، مدير اداره درآمد شهرداري قزوين خبر داد:

توزيع 200 هزار فيش عوارض شهرداري در شهر قزوين

همزمان با اطلاع رساني گسترده در خصوص جايزه خوش حسابي شهروندان قزويني در پرداخت به موقع قبوض، 200هزار نفر فيش عوارض نوسازي،پسماند و کسب و پيشه از سوي شهرداري قزوين توزيع شد.

 

مدير اداره در آمد شهرداري قزوين گفت: تعداد 200هزار فيش عوارض نوسازي، پسماند، کسب و پيشه جهت توزيع و ارسال به درب منازل و پلاک هاي تجاري توزيع شد.
به گزارش روابط عمومي معاونت اداري و مالي شهرداري قزوين؛ شيوا شهرام فر افزود: چنانچه شهروندان در فيش هاي دريافتي عوارض نوسازي،پسماند و کسب و پيشه ، اعم از نام مالک و ساير مفاد آن مغايرتي مشاهده کردند و يا به هر دلايلي قبوض مزبور را دريافت نکرده اند مي توانند با به همراه داشتن مدارک لازم به شهرداري منطقه  مربوطه مراجعه کنند.
وي افزود: در اين صورت شهروندان مي توانند نسبت به اصلاح مندرجات فيش هاي خود اقدام کنند تا مشمول جرائم پيش بيني شده در قانون نشوند.
مدير اداره در آمد شهرداري قزوين بيان کرد: شهروندان مي توانند با پرداخت عوارض نوسازي،پسماند و کسب و پيشه تا پايان آذر ماه ضمن جلوگيري از پرداخت هزينه دير کرد، از مزاياي خوش حسابي و شرکت در قرعه کشي بزرگ خوش حسابان بهره مند گرديده و در عمران و آباداني شهر خويش سهيم باشند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط