دوشنبه ۱۳۹۶/۰۶/۱۳

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

281 تن انواع پسماند شهر قزوين در سال گذشته جمع‌آوري شد

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: 281 تن انواع پسماند شهر قزوين در سال گذشته جمع‌آوري شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛منتظري افزود: همه عمليات رفت و روب، جمع آوري و انتقال انواع پسماندهاي شهر قزوين تنها از طريق بخش خصوصي و شرکت‌هاي خدماتي تحت پوشش اين سازمان انجام مي‌شود.

وي با اشاره به انعقاد قرارداد رفت و روب، جمع آوري و انتقال انواع پسماندهاي شهر قزوين با شرکت هاي خدماتي معتبر افزود: سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در سال گذشته بيش از 281 تن انواع پسماند عادي شهر قزوين را جمع‌آوري کرده و به مجتمع محمدآباد انتقال داده است.

وي با بيان اين نکته که بافت شهري، تراکم جمعيتي و وسعت جغرافيايي ايستگاه از عوامل تاثيرگذار در ميزان توليد انواع پسماند در ايستگاه‌هاي جمع آوري، انتقال و دفن پسماندهاي شهري است، افزود: بيشترين ميزان جمع آوري و انتقال پسماند به  حوزه جغرافيايي ايستگاه شماره 2 واقع در ورودي جاده اقباليه با بيش از 23تن و ايستگاه شماره 3 واقع در بلوار شهيد بهشتي جنب زمين ورزشي شقايق با بيش از  بيش از 22تن است که در سال گذشته بيش از 220ميليارد ريال به پيمانکاران بخش خصوصي پرداخت شده است.

منتظري اجراي موفق تمامي طرح هاي سازمان را در گرو همکاري شهروندان دانست و افزود: از تمامي شهروندان تقاضا مي شود تا با تخليه زباله هاي خود در مخازن تعبيه شده از سوي سازمان، رعايت نکات بهداشتي و استفاده از کيسه هاي مخصوص زباله، دمتگزاران خود در اين سازمان را در ارائه خدمات بهينه و مطلوب به شهروندان فهيم شهر ياري رسانند.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با اشاره به اينکه همه کارگران شرکت‌هاي خدماتي که وظيفه جمع آوري و انتقال انواع پسماندهاي شهر را برعهده دارند، داراي لباس متحد الشکل سبز رنگ، کارت و کد شناسايي معتبر مي باشند، تصريح کرد: از تمامي شهروندان تقاضا مي شود تا از ورود و  تحويل هرگونه پسماند واحدهاي مسکوني  خود به افراد فاقد هويت و کارت شناسايي خودداري کرده و در صورت مشاهده اين دسته از افراد مراتب را با شماره تلفن 33676986 ستاد تفکيک از مبدا اين سازمان و يا شماره تلفن 33689898   شرکت خدماتي پرچم داران آتيه زاگرس  اطلاع رساني کنند.

منتظري تصريح کرد: با توجه به آمار ثبت تخلفات در 5 ماهه نخست سال جاري بيش از 11هزار تن انواع پسماند از خودروهاي غيرمجاز، موتور سه‎چرخه‌ها، چرخي ها و کولي هاي زباله گرد توقيف و جمع آوري شده است.

وي در پايان تاکيد کرد: شماره تلفن 137 پل ارتباطي مردم با مجموعه مديريت شهري و شهرداري قزوين است که در صورت نياز به خدمات شهرداري در حوزه هاي پسماند، مبارزه با جانوران موذي و ناقل بيماري، سگ هاي ولگرد و... مي توانند تماس حاصل کنند .

پايان پيام