یکشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۰۲

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين آماده خدمت‌رساني به عزاداران است

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت:اين سازمان امسال هم مانند سال‌هاي گذشته با تمام توان در خدمت شهر و شهروندان عزادار قزويني در ماه محرم خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛منتظري افزود: همزمان با آغاز ماه محرم و با هدف افزايش مشارکت عزاداران حسيني در کمک به پاکبانان شهر، بنر، پلاکارد و فيکسچرهايي با مضامين فرهنگ سازي و حفظ پاکيزگي از سوي روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين طراحي و در نقاط مختلف شهر، اماکن مذهبي، بقاع متبرکه، امام زادگان، حسينيه‌ها و تکايا نصب شد.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين بيان کرد: در اين راستا کارکنان ستادي و عملياتي اين سازمان از ابتداي ماه محرم تا پايان ظهر عاشورا با به‌ کارگيري تمام توان تجهيزاتي خود عمليات نظافت و رفت و روب خيابان‌ها و معابر شهري را بر عهده خواهند داشت.

منتظري با اشاره به اينکه اين سازمان در مقابل تمام تکايا، حسينيه‌ها، مساجد و امامزاده‌ها، مخازن و يا کيسههاي جمع آوري پسماند قرار خواهد داد، افزود: نيروهاي خدماتي و پاکبانان نيز به‌ صورت مستمر و در تمامي ساعات حضور عزاداران حسيني نسبت به تخليه اين مخازن و جمع آوري  و جايگزيني کيسه ها ي نو اقدام خواهند کرد.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با اشاره به اين نکته که ظروف يکبار مصرف به دليل وجود مواد شيميايي و پلي فنول در ترکيب آن ها به هنگام مصرف مواد غذايي با دماي بالاتر از 40درجه سانتيگراد به علت آزاد شدن اين مواد شيميايي و ورود آن ها به زنجيره مواد غذايي سلامت انسان را تهديد مي کند، افزود: اين سازمان براي جمع آوري ظروف يکبار مصرف نذورات نيز کيسه هاي مخصوص تهيه کرده است و مديران و مسوولان تکايا و حسينيهها مي‌توانند براي دريافت آن‌ها به ستاد تسهيلات محرم مستقر در سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين واقع در خيابان نوروزيان جنب بوستان هشت بهشت مراجعه کنند.

مديرعامل سازمان پسماند شهرداري قزوين با تقدير از تمامي عزاداران حسيني که با عدم رهاسازي ظروف يکبار مصرف خود، پاکبانان اين سازمان را در ارائه خدمات بهتر و بيش تر ياري مي رسانند، افزود: اميدواريم با همکاري خوب عزاداران حسيني در تامين رفاه و بهداشت شهروندان موفق تر عمل کنيم.

منتظري تصريح کرد: در اين راستا روابط عمومي اين سازمان با طراحي تصاويري با مضمون حفظ پاکيزگي شهر و نصب آن ها در مقابل اماکن متبرکه و امامزاده‌ها، تکايا، حسينيه‌ها و مساجد عزاداران حسيني را براي حفظ و نظافت شهر به همياري و همکاري با پاکبانان  زحمتکش دعوت کرده است.