شنبه ۱۳۹۶/۰۹/۰۴

منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

آموزش مديريت پسماند ويژه دانش‌آموزان نواحي منفصل شهري قزوين آغاز شد

مجتبي منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: آموزش مديريت پسماند از سوي کارشناسان حوزه آموزش اين سازمان ويژه دانش‌آموزان نواحي منفصل شهرداري قزوين آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري در حاشيه کارگاه آموزشي دبستان ساجدين چوبيندر افزود: با توجه به هماهنگي‌هاي صورت گرفته با اداره‌کل آموزش و پرورش قزوين تمامي دانش آموزان مقطع دبستاني در تمامي نواحي منفصل شهري قزوين در کارگاه‌هاي آموزشي اين سازمان شرکت خواهند کرد و با مباني مديريت پسماند شامل بازکاهي، بازمصرف و بازيافت آشنا خواهند شد .

وي تصريح کرد: تاکنون بيش از 300نفر از دانش‌آموزان دبستان‌هاي شهيد خليلي، شهيدمظفري و ساجدين چوبيندر در اين کارگاه‌ها شرکت کردند و انتظار مي‌رود تا پايان فصل پاييز تمام دانش آموزان اين ناحيه در اين کارگاهها شرکت کنند .

رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با اشاره به نقش آموزش در پيشبرد اهداف بلندمدت سازمان خاطرنشان کرد: با توجه به جدول آموزشي تدوين شده کارشناسان حوزه آموزش اين سازمان، بلافاصله کار آموزش عموم شهروندان شهر قزوين و ساکنان نواحي منفصل آغاز و عملياتي شده است و اين دسته از جامعه هدف ما در قالب گروه‌هاي مختلف سني، شغلي و جنسي در مساجد آموزش خواهند ديد .

منتظري با اشاره به بودجه مناسب سازمان در حوزه آموزش گفت: خوشبختانه با همکاري خوب شهرداري قزوين و مساعدت اعضاي شوراي اسلامي شهر اعتبار قابل ملاحظه‌اي از بودجه اين سازمان به امر آموزش اختصاص يافته است .

وي افزود: اين سازمان با همکاري سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين کار تبليغات محيطي خود را آغاز کرده و در نظر دارد با نصب تابلوهاي تبليغاتي در تمامي ايستگاه‌هاي اتوبوسراني شهر قزوين، شهروندان را در حفظ پاکيزگي شهر قزوين دعوت به همکاري کند.

پايان پيام