جمعه ۱۳۹۶/۰۹/۱۷

روابط عمومي سازمان پسماند شهرداري قزوين:

عمليات جانمايي مخازن ماده يخ‌زدا در شهر قزوين آغاز شد

آرش شايسته‌نيا، مسوول روابط عمومي سازمان پسماند شهرداري قزوين گفت: با توجه به شرايط جوي شهر قزوين عمليات جانمايي مخازن "ماده يخ زدا " آغاز شد.

آرش شايسته‌نيا، مسوول روابط عمومي سازمان پسماند شهرداري قزوين افزود: در مرحله اول عمليات جانمايي مخازن ماده يخ‌زدا در 50 نقطه مهم شهر قزوين از جمله در ورودي‌ها و خروجي‌هاي تقاطع غيرهمسطح، ميادين مرکزي، بلوارها و خيابان‌هاي پردد اجرايي خواهد شد که تا پايان هفته جاري به پايان خواهد رسيد.

وي تاکيد کرد: ترکيب مواد ماده يخ‌زدا در اين مخازن به گونه‌اي است که کمترين آسيب را به آسفالت هاي معابر و محيط پيرامون  وارد خواهد کرد.

مسوول روابط عمومي سازمان پسماند شهرداري قزوين تصريح کرد: اين سازمان آمادگي دارد تا پس از تقاضاي مديران مراکز درماني، خدماتي، توليدي و آموزشي کيسه هاي مورد نظر به آنان تحويل داده شود و در صورت عدم استفاده در پايان فصل زمستان اين مخازن  جمع آوري مي‌شود.

شايسته‌نيا با اشاره به خريد بيش از 400تن مواد يخ زدا  براي استفاده در مواقع ضروري و بحراني در فصل زمستان از شهروندان تقاضا کرد تا با حفظ و نگهداري اموال اين سازمان به خصوص از مخازن "يخ زدا" و مخازن جمع‌آوري زباله‌هاي ثابت و سيار اين سازمان را در ارائه خدمات بهتر و بيشتر ياري کنند.

تصاویر مرتبط