دوشنبه ۱۳۹۶/۰۹/۲۰

منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

کاهش50درصدي تخليه غيرمجاز پسماندهاي عمراني و ساختماني در شهر قزوين

مجتبي منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: تخلفات ثبت شده درباره تخليه غيرمجاز پسماندهاي عمراني و ساختماني در هشت ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 50درصد کاهش داشته است.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري افزود: در اين مدت 490هزار و 246تن انواع پسماند عمراني و ساختماني توليد شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نيز  15 درصد افزايش يافته است. 

وي تصريح کرد: با توجه به ماده 20قانون مديريت پسماندها و ماده 9 آيين نامه اجرايي اين قانون در خصوص نظارت بر نحوه تخليه پسماندهاي عمراني و ساختماني اين سازمان گشت هاي خودرويي را در شهر فعال کرده و به صورت شبانه روزي به گشت و نظارت مشغول است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اين زمينه اقدامات قانوني را اعمال مي‌کند.

رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با تاکيد بر اين نکته که تمامي رانندگاني که در حوزه جمع آوري و تخليه پسماندهاي عمراني و ساختماني ملزم به اخذ مجوز فعاليت از اين سازمان مي‌باشند، تصريح کرد: ستاد ساماندهي پسماندهاي عمراني و ساختماني اين سازمان واقع در بلوار شهيد بهشتي، جنب زمين ورزشي شقايق آماده صدور مجوز براي مالکان خودروهاي سبک و سنگين فعال در اين زمينه است و پس از سير مراحل قانوني برچسب فعاليت خودروهاي آنان صادر خواهد شد.

منتظري با اشاره بر اينکه تخليه انواع پسماندهاي عمراني و ساختماني در درون و اطراف شهر ممنوع بوده و خودروهاي فعال داراي مجوز تنها بايد در اماکن معين شده از سوي سازمان بار خود را تخليه کنند، افزود: اکنون تنها مکان تخليه اين پسماندها در حاشيه اتوبان قزوين – رشت است.

پايان پيام

تصاویر مرتبط