سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۹/۲۱

روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

مستند پناهگاه حامي در جشنواره بين‌المللي "سينما حقيقت" به نمايش در مي‌آيد

مستند پناهگاه حامي به تهيه کنندگي و کارگرداني حامد کلجه اي از مستند سازان افتخارآفرين قزويني که با سفارش واحد روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين توليد شده است، در جشنواره بين‎المللي "سينما حقيقت" به نمايش در مي‌آيد.

آرش شايسته‌نيا، مسوول روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: جشنواره بين المللي "سينما حقيقت" از نوزدهم تا بيست و ششم آذرماه در تهران و در پرديس سينمايي چهارسو برگزار مي‌شود و مستند " پناهگاه حامي " در ششمين حضور جشنواره اي خود، با ساير مستندهاي داخلي و خارجي به رقابت مي‌پردازد .

وي مدت اين مستند را 30دقيقه اعلام کرد و گفت: موضوع اين مستند احداث پناهگاه حامي توسط سازمان مديريت پسماند شهرداري قزويني است که حامد کلجه اي با نگاه هنري خود به آن پرداخته است .

مسوول روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين افزود: در اين مستند ببينده با تلاش سازمان در جمع آوري، انتقال، درمان و نگهداري سگ‌هاي بلاصاحب آشنا شده و به نوعي مستندساز تلاش دارد در مقام فيلمساز حرکت‌هاي مثبت انجام شده در اين زمينه را در مجامع هنري و براي دغدغه مندان محيط زيست ايران انعکاس دهد.

شايسته نيا يادآور شد: اين فيلم پيش از اين هم توانسته است تنديس بهترين کارگرداني مستند کوتاه و نيمه بلند را از ششمين جشنواره بين المللي فيلم شهر و تنديس بهترين فيلم مستند را از پانزدهمين جشنواره استاني قزوين را براي تهيه کننده و کارگردان به ارمغان آورد و علاوه بر کانديدا شدن در بخش " بهترين پژوهش " در جشنواره هاي يادشده کانديداي بهترين مستند در جشنواره منطقه اي شبديز را نيز آن خود کرده  و منتخب سي و چهارمين جشنواره بين المللي فيلم کوتاه تهران و چهل و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم رشد باشد .

 

تصاویر مرتبط