سه‌شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۰۵

منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

مخازن فرسوده زباله خيابان نواب شمالي و مجاهد قزوين جمع‌آوري مي‌شوند

مجتبي منتظري، رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از جمع‌‎آوري مخازن فرسوده زباله در خيابان‌هاي نواب شمالي و مجاهد قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري افزود: اين اقدام با هدف تامين بهداشت محيط و جلب رضايت شهروندان انجام مي‌شود و مخازن جديد جايگزين مخازن فرسوده مي‌شود.

وي بيان کرد: کارگران شرکت‌هاي خدماتي تحت پوشش اين سازمان علاوه بر پاک‌سازي زمين‌هاي غيرمحصور در بلوار آزادگان، زمين‌هاي غيرمحصور و حاشيه‌هاي بلوار شهيد چگيني حدفاصل تقاطع معلم تا مقابل بوستان باراجين را نيز پاک‌سازي کردند.

اين مسوول درباره تغيير محل نصب مخازن تفکيک از ضلع شرقي به ضلع غربي خيابان خيام گفت: با توجه به اينکه مسير عبور دوچرخه در خيابان خيام در ضلع شرقي است و وجود اين مخازن مشکلاتي را براي دوچرخه سواران ايجاد کرده بود، اين سازمان نسبت به تغيير محل نصب مخازن از ضلع شرقي به ضلع غربي اقدام کرد.

منتظري با اشاره به موقعيت ترافيکي خيابان خيام  بيان کرد: با توجه به بار ترافيکي و تردد بسيار بالاي خودروها در اين خيابان امکان تخليه مخازن در چند نوبت در يک شبانه روز وجود ندارد و تمام مخازن اين خيابان و کوچه‌هاي مشرف بر آن فقط يک نوبت و در ساعات پاياني شب انجام مي‌شود.

رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با کافي دانستن تعداد مخازن نصب شده براي جمع آوري زباله‌ها در شهر افزود:  با توجه به محاسبات صورت گرفته قيمت نهايي هريک از مخازن  نصب شده در شهر قزوين با احتساب هزينه نصب و ريل گذاري 8ميليون و 500هزار ريال است که از عموم شهروندان تقاضا مي‌شود در حفظ و نگه‌داري اين سرمايه‌ها با اين سازمان همکاري فراواني داشته باشند.

وي تصريح کرد: در صورت نياز خيابان و کوچه‌اي به مخازن زباله شهروندان مي‌توانند مورد را به صورت تلفني و يا حضوري به اين سازمان اطلاع‌رساني کنند تا کارشناسان حوزه مربوطه در اين سازمان پس از بازديد ميداني، انجام مطالعه و عمليات کارشناسي نسبت به افزايش مخازن در مکان مورد نياز اقدام کنند.

پايان پيام