چهارشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۴

حبيبي، مسوول ايستگاه شماره يک خدمات شهري شهرداري قزوين:

زمين‌هاي غيرمحصور ناحيه منفصل شهري مشعلدار پاک‌سازي شد

اصغر حبيبي، مسوول ايستگاه شماره يک خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: زمين‌هاي غيرمحصور ناحيه منفصل شهري مشعلدار از سوي پاکبانان خدمات شهري سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين پاک‌سازي شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ اصغر حبيبي افزود: پاکبانان اين ايستگاه با اعزام به ناحيه منفصل شهري مشعلدار نسبت به پاکسازي زمين هاي غيرمحصور و کانال انتقال آب واقع در ضلع جنوبي مشعلدار در طول يک روز اقدام کردند.

حبيبي گفت: علاوه بر پاکسازي اين ناحيه، پاکبانان اين ايستگاه هم در عمليات ديگري محله شهيد رجايي را نيز در يک کار گروهي پاکسازي کردند.

وي گفت: با توجه به بازديدهاي دوره‌اي از ايستگاه شماره يک و ملاحظه مخازن معيوب و آسيب ديده، همه اين مخازن مرمت و پس از نقاشي در محل هاي اوليه خود جا نمايي شد.

اين مسوول بيان کرد: از آن جايي که تعمير اين مخازن هزينه بر بوده و همه اين هزينه ها از محل دريافت عوارض شهرداري قزوين تامين مي‌شود، شهروندان در حفظ و نگهداري آن‌ها کوشا بوده و با پاکبانان همکاري کنند.

حبيبي افزود: شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده مخازن معيوب موضوع را با ارائه آدرس دقيق با شماره تلفن 137 شهرداري قزوين درميان بگذارند تا در اولين فرصت نسبت به ترميم و بهسازي مخازن اقدام شود.

پايان پيام