یکشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۱۵

براساس اعلام مرکز137 شهرداري قزوين؛

سازمان پسماند مقام اول رضايتمندي شهروندان را کسب کرد

بر اساس اعلام مرکز 137شهرداري قزوين سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در آذرماه سال جاري و با کسب بيش ترين ميزان رضايتمندي از سوي شهروندان ، مقام اول رضايتمندي شهروندان را کسب کرد.

مجتبي منتظري ، رييس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با بيان خبرفوق افزود: بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوي مرکز 137 شهرداري قزوين ، ميزان کل تماس هاتي مردمي با سامانه 137 يک هزار و 994مورد است که اين سازمان با يکصد و93مورد تماس در رده دوم تماس هاي مردمي قرار داشته که به همه آن ها رسيدگي کرده و پاسخ گوي تمام مشکلات و مسائل مطروحه از سوي مردم بوده است که اين خود نشان از اهميت جايگاه سازمان و نقش بي بديل آن در ارائه خدمات به مردم را دارد .

وي با تفکيک تماس هاي مردمي با سامانه 137 شهرداري قزوين گفت : از تعداد 193تماس ؛ هفتاد مورد با موضوع جمع آوري و دفن زباله ، ضايعات و نظافت معابر ، 25 مورد با موضوع جمع آوري خاک و نخاله ، 23مورد با موضوع لايروبي جوي ها و چاه ها و 34 مورد با موضوع سگ هاي بلاصاحب و جانوران موذي است .

منتظري افزود: اين موفقيت در ادامه موفقيت هاي اين سازمان از ابتداي سال جاري تاکنون مي باشد ؛ بطوري که توانسته است با همکاري پرسنل ستادي و عملياتي خود در طول 9ماهه اخيز نيز رتبه اول رادر پاسخگويي به مشکلات مردم که از طريق سامانه 137 اعلام شده است ، ازآن خود نمايد .

عضو هيات مديره سازمان پسماند ضمن سپاس از حسن توجه مردم در حفظ پاکيزگي و تامين زيبايي شهر و همکاري با پاکبانان گفت: يکي از راه هايي که مي تواند در روند ارائه خدمات به مردم شريف از سوي اين سازمان تسريع بخشد ، ارائه آدرس دقيق مکان مورد نظر از سوي شهروندان و يا اعلام شماره تماس جهت کسب اطلاعات بيش تر از نوع مشکل و مکان دقيق مورد نظر از سوي عوامل اجرايي اين سازمان است .

وي درباره زمان پاسخگويي به موارد اعلامي به مرکز 137 شهرداري از سوي سازمان مديريت پسماند گفت: زمان پاسخگويي و رسيدگي به مشکلات مردمي و مسائل مطروحه در سامانه 137 شهرداري قزوين با توجه به شرح ماموريت هاي محوله به اين سازمان از يکسو و پراکندگي شهر و نواحي منفصل شهري دانش ، ناصر آباد ، مشعلدار ، وثوق آباد ، حسن آباد ، نجف آباد ، اسماعيل آباد و شهيد بهشتي با توجه به نوع و ميزان تقاضا کم تر از چند ساعت بوده اما اگر نياز به بستر سازي ، فراهم کردن امکانات زير ساختي و تجهيزات فني باشد و يا در مناطق منفصل قرار گرفته باشد ، حداکثر تا 24 ساعت پيگيري و انجام خواهد شد .

رييس سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين ضمن اعلام شماره تلفن هاي 33367765 و 09018088738جهت دسترسي آسان تر همشهريان محترم به سازمان مديريت پسماند جهت طرح خواسته ها ي خود تاکيد کرد: کليه طرح هاي خدماتي اين سازمان در راستاي تامين رفاه همشهريان محترم تدوين و عملياتي مي شود .